Pagina's

vrijdag 29 november 2013

Christmas DIY Ornaments SWAP

...is verstuurd en ook aangekomen bij Elke dag zaterdag. En hier dan een paar foto's: 


Ik maakte sterren uit mooi vilt...


... gecombineerd met een houten figuurtje...


...een glitterdraadje en touw.


De verpakking werd afgemaakt met een mooi label. Het label is gemaakt met bladzijden uit een oud boekje in combinatie met afbeeldingen van oude ansichtkaarten. 



Ook kwam op het label te staan wat voor mij belangrijk is met kerst: Light of the world. Voor mij staat nl. op deze dagen de geboorte van Christus op de eerste plaats. 

Verder weer nieuwe volgers, ook via bloglovin. Gezellig, weet je welkom op mijn blog! Enne... wie maakt de 100 vol? 

25 opmerkingen:

  1. Wat maakte je prachtige hangers! Ik werkte ook met vilt voor deze swap, leuk om te zien dat iedereen weer met totaal verschillende dingetjes tot mooie resultaten komt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Jouw hangers zijn prachtig, vilt is gewoon echt een materiaal voor deze tijd van het jaar. gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Wat heb je daar veel aandacht aan besteed zeg! Knap gedaan hoor. Ik hoop dat je vier mooie terug krijgt. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat zijn ze mooi! Ik moet nog beginnen en wilde ook iets met vilt doen... Wel weer heel anders dan die van jou. Hopelijk kan ik ze dit weekend maken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ben erg benieuwd naar jouw hangers, zal vast wel mooi worden. Zoals hierboven al geschreven: vilt hoort echt bij de winter/kerst, vind je niet?? gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige creatie!! schitterend!

    wij wensen je een fijn weekend toe :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik zag u blogje via andere haakster...leuk ik zal meer gaan bezoeken..groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ♥ oo, love! so beautiful things! xxx Riitta

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O-oooh, wat super mooi weer! Hoe heb je de tekst op het label gezet? Bij de knikkerzak vond ik die letters ook al zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ehum, soms is de oplossing heel simpel.... Er gaat hier nl. heel wat papier gewoon door de printer, dus ook bladzijden uit bijv. oude woordenboeken/atlassen/muziekboeken. Het gebruikte lettertype is Comic Sans MS, vet gedrukt om het beter zichtbaar te maken. Dus: printen maar! gr. Hennie

      Verwijderen
    2. Beetje late reactie, maar ik had er niet meer aan gedacht dat ik dit gevraagd had. Met je mooie laatste berichten dat ik er ineens weer aan en ben vlug gaan kijken.

      Ooh, gaat dat zo simpel? Ik heb er nog even aan gedacht dat het misschien geprint was, maar nee, zo zag het er niet uit. Dus toch. Heel mooi!

      Groetjes Trijntje

      Ps. ik heb onlangs bij de Hema hele leuke stempels met bloemetjes ed. gevonden. Zo schattig.:-) Ik moet altijd gewoon geduld hebben, dan komt het vanzelf op mijn pad.;-)

      Verwijderen
  8. Oh wat zijn ze leuk geworden. Het label herken ik, haha. Ik doe ook mee, misschien komen we elkaar nog wel 'tegen' ?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wie weet... we wachten maar af wat de post ons brengt! gr. Hennie

      Verwijderen
  9. lieve Hennie,

    Dit ziet er echt heel gaaf uit. Light of the world...doet me denken aan een cd van Adrian Snell.
    Fijn weekend verder!

    gr., pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe bedenk je het toch allemaal weer! Erg mooi gemaakt. En de 100 ben je voorbij hoor!

    Fijn weekend!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja, leuk hè, die 100 voorbij. Fijn weekend! gr. Hennie

      Verwijderen
  11. Ik vind ze erg mooi! Ook erg creatief bedacht!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie creatie! Ziet er heel leuk uit! Gezellig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi gemaakt! dit is wel naar mijn smakie!
    goede zondag!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je dit weer top gedaan. De ontvangster kan er maar wat blij mee zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuk! Wie weet krijg ik ze! ;)
    Ik zal zelf deze week aan de slag gaan.

    BeantwoordenVerwijderen