Pagina's

maandag 11 november 2013

D.I.Y. Ietsiepietsiekitschie

Hebben jullie vorige week  de D.I.Y. gezien van het blog van Ietsiepietsiekitschie?? Ik wel en ik heb er ééntje gemaakt, in 5 minuten...


Klik hier maar even, voor de beschrijving op het blog van Ietsiepietsiekitschie. Ellen, bedankt voor het delen van dit leuke idee!


Verder ben ik begonnen met een nieuwe col voor oudste dochter. Ik merk, dat ik het heerlijk vind om een breiwerk(je) te hebben. Het is echt een dingetje, wat je 's avonds nog even oppakt: niet nadenken, gewoon breien!

 
De wol kocht ik bij Echtstudio en het belooft nu al een super zachte col te worden.
 
Kijken jullie nog even bij de GIVE AWAY?? Er zijn weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog.

10 opmerkingen:

  1. Leuk dat licht zo!!!!!

    Mooie kleur voor een zachte col in wording meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk en zo snel in elkaar gezet dus, helemaal super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker breien met gezellige lichtjes aan. Winters genieten is dat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk voor het "wintergevoel" en lekker snel klaar dat is altijd fijn :)
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja vond ik ook lekker even breien! (mijn collen komen nog ha ha)
    Leuk met die waxinelichtjes!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig zeg de gepimpte potjes!
    En iid zo ontspannend een makkelijk brei/haakwerkje voor op de bank. Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hihi ben ik zo de blogs weer eens aan het lezen en hier en daar aan het reageren kom ik ineens mijn DIY tegen hahaha makkelijk he ? zo gedaan ! en allerlei variaties zijn mogelijk, kerstsokken, noorse sokken, strepen stippen.. de rest van de familie mag wel goed in de gaten houden of er geen sokken verdwijnen hihi :-)

    BeantwoordenVerwijderen