Pagina's

vrijdag 15 november 2013

D.I.Y. slinger taartrondjes

Hebben jullie zin om een leuke slinger te maken?? Kijk en doe maar mee:


Snij of knip 5 taartrondjes precies op de helft door midden. Zoek een mooi bandje op met een lengte van ongeveer anderhalve meter.


Maak twee pompons, ik gebruikte de pompom maker van Clover met een doorsnede van 4,5 cm.


Plak de taartrondje met de goede kant op het bandje, gebruik hiervoor textiellijm (bijv. van Gütermann). Laat het geheel goed drogen.


Maak nu met een leuke kleur garen een zigzag steek op het bandje. Voor deze slinger gebruikte ik een fluor kleurtje, valt lekker op.


Knoop aan weerskanten een pompon aan de slinger en maak het compleet met een mooi bedeltje.


Zoek een plekje om de slinger op te hangen (of geef de slinger cadeau) en geniet ervan, dat je weer iets moois zelf gemaakt hebt!!
 
Vandaag echt de laatste dag voor mijn GIVE AWAY, dus wil je nog meedoen klik dan hier.

14 opmerkingen:

  1. Hennie, wat een ontzetten leuk idee!!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gemaakt!
    Je kan veel met die taartrondjes he? was laatst op een verjaardag en die had het rondom kerstlichtjes gedaan!
    Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Deze ga ik zeker een keer maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hennie dat staat heel leuk ! bedankt voor de beschrijving :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. sjee, wat leuk zeg. ga ik zeker een keer maken. Heb ook van dat mooie fluorgaren, dus dat zal ik ook gaan gebruiken. lekker vrolijk. desnoods mogen de meiden de 'vlaggetjes' leuk kleuren / versieren en geven we de slinger aan opa of oma's.
    bedankt voor het leuke idee.

    lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee!!!!!!!!!!! (alleen die naaimasjien gaat hier niet lukken hahahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan je ook achterwege laten hoor, lijmen alleen gaat ook goed. gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Wat een leuk idee! Hier is altijd wel een plekje in huis voor te vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je hebt weer een heel leuk idee gelanceerd! Leuk en eenvoudig te maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel origineel idee!
    Dat ga ik zeker onthouden...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen