Pagina's

dinsdag 19 november 2013

fingerless gloves

Inmiddels zie je ze al op heel wat blogs voorbij komen: fingerless gloves. En ik vond ze toch zo leuk, dat ik zelf ook maar aan de slag ging. Ik heb eerlijk gezegd wel wat pogingen moeten doen, maar dit zijn ze geworden:


Ik gebruikte de beschrijving van Ingthings. En ze zijn absoluut gemakkelijk te maken (uiteindelijk dan, maar dat ligt dan meer aan mij....)


Om alles leuk bij elkaar te laten passen, heb ik een randje glansgaren toegevoegd in min of meer dezelfde kleur als de eerder gebreide col. 


Vandaag heb ik ze al goed uit kunnen testen en het zit heerlijk! En nu verder met: de col voor oudste dochter, een baret voor mijzelf en de Myboshi voor jongste dochter (helaas wol te weinig, dus we gaan maar weer even naar Echtstudio).  

Er zijn weer nieuwe volgers! Gezellig, weet je welkom op mijn blog. 

11 opmerkingen:

  1. heel mooi geworden, wauw!
    De kleuren vind ik geweldig . Veel plezier met shoppen xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Knap gedaan hoor!
    Je kan ze nu wel gebruiken brr het word koud buiten!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zijn ze hè.
    Heb hier al 6 paar liggen hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze zijn zo lekker aan met dit weer. Vorig jaar ook een paar gemaakt.
    Een prachtige set zo samen met de sjaal.
    Succes met al je andere projecten. Geniet van je bezoek aan de winkel, je komt vast niet met lege handen thuis:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk zijn ze geworden! En met dit koudere weer onmisbaar! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hennie, waar haal je de energie en creativiteit toch iedere keer weer vandaan... Ze zijn erg leuk!

    groetjes, pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. heel mooi zeker in combinatie met de col, en die handschoenen zijn echt zo plezant om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn leuk. Ik ga ze beslist ook eens maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk hoor! Mooi setje zo samen!
    Groetjes, Susan
    creatieinspotlight.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi hoor! Ik vind de kleuren ook gaaf.

    http://eenvoudigbloggen.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen