Pagina's

vrijdag 8 november 2013

insectenhotel en col

Vorige week kwam jongste zoon trots thuis van de club met een zelfgemaakt insectenhotel.

 
Hoe leuk gemaakt is dit: gewoon van een wijnkistje. Nu maar hopen, dat er veel friemelbeestjes de weg vinden naar het hotel van jongste zoon en zo de winter kunnen overleven.

 
Verder is de col klaar voor jongste dochter, zie ook dit berichtje. Ik heb ervoor gekozen om deze col te breien in de luie wijvensteek met alleen rechten. De col wordt door deze steek lekker soepel en kan daardoor ook prettig door een 4-jarig kind gedragen worden.
 
 
En ja, jullie zien het goed, er komt ook nog een Myboshi bij. Gisteren kocht ik bij Echtstudio alle benodigdheden, dus we gaan het gewoon proberen!
 
Kijken jullie nog even bij de GIVE AWAY? Nog één week te gaan...

6 opmerkingen:

  1. ooooh, dat insectenhotel is te gaaf!!!
    Wat knap gemaakt, wauw!
    En de col ziet er heerlijk warm uit, daar komt ze de winter vast mee door.
    Ben erg benieuwd naar je MyBoshi .
    Geniet van je dag lieverd xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat gaaf zeg dat insectenhotel. Ik denk dat jou zoon daar best trots op is.
    Wat leuk spul he dat myboshi. Dit zijn ook lekker vlug klaar projecten.
    De col is al super geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat geweldig zeg dat inectenhotel!
    Insecten blij en een juweeltje om naar te kijken!
    Complimenten voor zoonlief!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een geweldig insectenhotel!! Ik zal alle friemelbeestjes jullie kant opsturen om te overnachten/winteren. En wat een mooie col heb je weer gemaakt. Alvast een heel creatief weekend gewenst. Groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jongste zoon heeft een grijns van oor tot oor bij lezen van jullie reactie's! Helemaal trots!! Dank je wel! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hola, que tal? Me encanta tu blog, tienes unas cosas muy bonitas. Me quedo por aquí y me hago seguidora. Te invito a que visites el mío http://awesomeneedles.blogspot.com.es/ espero que te guste. Un saludo

    BeantwoordenVerwijderen