Pagina's

donderdag 28 november 2013

knikkerzak

Deze week kreeg er iemand, ergens in Nederland, een knikkerzak voor zijn verjaardag. De knikkerzak werd bij mij besteld en door mij gemaakt.


Deze keer was de knikkerzak voor Gijs. De allereerste knikkerzak die ik maakte was voor jongste zoon, kijk maar hier en daarna volgden er nog een aantal: klik.


Wil je ook zo'n leuke knikkerzak bestellen? Ik heb nog steeds stof liggen van de stoere camouflageprint en ja, uiteindelijk is het natuurlijk ook een keer op! Dus: stuur gerust een mail, voor 6,00 euro exclufief verzendkosten kan ik de knikkerzak maken voor je.
 
En dan nog even iets anders: hebben jullie de slinger van taartrondjes gezien bij Jente? Erg leuk om te zien, wat er met dit ideetje gedaan wordt. Voor mijn versie: klik hier.
 
En weer nieuwe volgers! Gezellig, weet je welkom op mijn blog! Wie gaat de 100 volmaken???

6 opmerkingen:

  1. Wat stoer, extra leuk dat de naam erop staat!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk vond ik het vroeger om te knikkeren! Mijn vingers lagen open van over de stoeptegels schuren om die knikker er in te krijgen, vaak deed ik ze in een washandje Dit is wel veel mooier. pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gemaakt!
    En wat een volgers!! Je doet het goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! En die taartrondjes-slinger moet ik echt onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk.lekkere stoere knikkerzak!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen