Pagina's

maandag 25 november 2013

Myboshi

Al eerder schreef ik dit berichtje over de Myboshi voor jongste dochter. En het is gelukt hoor!


Een stapeltje warmte...

 
Bovenop de Myboshi kwam een heel eenvoudig gehaakt bloemetje. Ik maakte dit met een restant van de wol van de col en aangezien dit nog maar heel weinig was, moest het simpel... De bloem werd dus gehaakt met een magische ring, elk blaadje bestaat uit 5 lossen en een vaste.

En weer een nieuwe volger, op naar de 100! Gezellig, weet je welkom op mijn blog!

8 opmerkingen:

  1. Een stapeltje warmte, dat is fijn zeker nu het echt kouder wordt! Proficiat bijna 100 volgers, leuk!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze kan nu door het koude weer naar buiten en zit er lekker warm bij.
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk!! Ik wil een keer voor mezelf een mutsje breien of haken, maar ben een beginner en weet nog niet zo goed hoe het moet.

    Ik zal je ook gaan volgen :) Dan ben je weer een stukje dichterbij de 100!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Weet je: gewoon beginnen met haken... Ik heb ook aan de hand van filmpjes op internet het haken weer onder de knie gekregen. Het is zo leuk!! gr. Hennie p.s. leuk dat je volger bent geworden.

      Verwijderen