Pagina's

maandag 4 november 2013

parel

Vorige week kreeg een vriend van oudste zoon een klein zusje en dat vraagt om een klein kadootje.


Ik heb een hele lieve knuffel gekocht en hier mooie kaartjes bijgemaakt.


Het woord 'parel' is gestempeld op een stukje hydrofiel luier en verwijst naar het liedje: Een parel in Gods hand. Ken je het liedje niet? Luister dan maar eens en let goed op de tekst: klik.
 
 
Het kaartje voor de knuffel maakte ik dubbel: eerst uit mooi papier en daar weer achter een kaartje gesneden uit lijntjespapier. Dit papier ziet er gewoon zo leuk uit met het bekende streepje! 
 
 
Na het kaartje geschreven te hebben kon het aan de knuffel vastgeknoopt worden. Voor de verpakking gebruikte ik een wit papieren boterhamzak.
 
 
Nog een mooie pompon eraan en zo kon het kadootje vandaag meegenomen worden naar school.  
 
 
De blikken die jullie op de foto zien, komen overigens van de rommelmarkt. Ik kocht eerst het rechthoekige blik en later vond ik daar het bekende ronde blik nog bij. Het zijn echt van die blikken waarbij je de herkenning hebt: hé, die had mijn moeder ook! En dan neem je ze maar weer mee van de rommelmarkt en krijgen de blikken in je eigen huis een nieuwe bestemming. Herkenbaar?
 
Kijken jullie ook nog bij de GIVE AWAY??

12 opmerkingen:

  1. Wat een feest om zo’n cadeautje te krijgen. Wat een mooie manier van inpakken.
    Leuk zeg die blikken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heeeel mooi ingepakt cadeautje. En een hele mooie verwijzing naar de parel! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt. En erg mooi de parel. Was het dooplied van mijn jongste neefje! Erg mooi gedaan, gaan de nieuwe ouders vast erg blij van worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker crea ingepakt en wat een schat van een knuffeltje!
    Mooi liedje! Zing ik nog wel eens met mijn dochtertje als ze verdrietig is omdat iets niet lukt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi in gepakt zeg ,leuk voor je zoon om cadeau te geven!
    Groetjes Esther
    Ps zet je nog een link van mijn give away?
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De link staat op de pagina Give away. Ik heb daar alles bij elkaar staan. gr. Hennie

      Verwijderen
  6. haha ja herkenbaar die blikken, gelukkig kan ik me steeds vaker inhouden :-) mooi cadeautje heb je gemaakt. Waar koop je die broodzakken ? xxx Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha! Jij bent geloof ik in de opruimfase toch?? De broodzakken kun je vinden bij de Jumbo. Dus op naar de Jumbo... gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Je hebt er weer een verwennerij van gemaakt. Mooi hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het lijkt me echt waanzinnig om zo'n kadootje te krijgen wat een dotje...en in derdaad zijn we allemaal parels

    BeantwoordenVerwijderen