Pagina's

zaterdag 16 november 2013

uitslag give away

Wat was het weer leuk om deze give away te organiseren! En juist op de dag, dat Sinterklaas dan toch aankwam in Groningen, de uitslag:


Alle blaadjes geschreven en gevouwen....


 ...jongste zoon heeft de winnaar gekozen (net lootjes trekken) en het is geworden:


LIEN van Het keetje van Lien!!! Gefeliciteerd en mail je je gegevens?? Verder wil ik iedereen bedanken voor het meedoen, de leuke reacties en natuurlijk voor alle nieuwe volgers: weet je welkom op mijn blog!


Deze SWAP is te leuk om aan je voorbij te laten gaan. Ik vind de decembermaand een heerlijke maand om te knutselen en weer bezig te zijn met materialen, die typisch bij deze periode passen. Dus: ik doe mee! Voor meer informatie kijk je hier

Ook ben ik inmiddels te vinden op Facebook. En ja, ja, ik durf het bijna niet te zeggen: voor mij totaal nieuw... Af en toe loop ik een beetje achter. Kijk maar eens rond en laat me weten wat je ervan vindt. Geniet van jullie weekend!

6 opmerkingen:

  1. Oh... wat lees ik nou? Ik heb gewonnen! Wat leuk! Ik ben net begonnen het huis in sinterklaas-sfeer te brengen, dus deze komen mooi van pas. Dankjewel! Ik ga je mijn adres mailen! Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Lien!

    Leuke swap!!!! Helaas sluiten we hier dit jaar af met een overvol werkrooster dus gaat um niet worden ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd Lien!
    Hennie, bedankt voor het organiseren.
    Ik ga eens even naar die swap kijken of ik er tijd voor heb:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O, jammer. Maar Lien, heel veel plezier er mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Carolien gefeliciteerd !!! :-) en jij bedankt voor het organiseren :-)

    BeantwoordenVerwijderen