Pagina's

woensdag 6 november 2013

zomaar

...won ik de give away van Doortje Dartel en vorige week zaterdag lag het pakketje in de brievenbus. Leuk!!


Het blijft echt geweldig om zo'n envelop open te maken en te zien wat iemand anders zomaar voor jou gemaakt heeft. Kijk eens even goed mee...


Het lusje is vervangen door een mooi kanten bandje, gehaakte rand, gehaakte bloem met houten knoop en nog een mooi Home Sweet Home bandje. Geweldig mooi gemaakt en nog een keer: dank je wel Doortje Dartel!


En hier het handdoekje dan op de plek waar het hoort: in het kleinste kamertje.


Boven het wastafeltje hangt een scheerspiegel, gekocht bij Ikea. Ik vind het zelf nog steeds helemaal leuk deze spiegel op dit plekje!
 
Zomaar is er ook weer een nieuwe volger bij. Gezellig en weet je welkom op mijn blog.

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooi handdoekje, en dat randje oh helemaal super ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooh wat een mooie verwennerij . Heerlijk joh , en wat staat het mooi zo.
    Geniet er lekker van , ik ben heel blij voor jou <3 xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie give-away, met zorg ingepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk he zo"n mooie Give Away winnen!
    Het is ook prachtig gemaakt! En speciaal voor jou!
    geniet ervan!
    groetjes Esther ps. en ik heb ook een Give Away

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zie het staan hoor bij de give away!
    sorry groet Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat je er blij mee bent. Met veel plezier voor je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. leuk zo'n cadeautje !! en die scheerspiegel van ikea heb ik ook, hangt alleen op een slaapkamer :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bofbips. Dat is echt een mooi handdoekje.

    BeantwoordenVerwijderen