Pagina's

donderdag 21 november 2013

zomaar

...een plaatje waar ik hier in huis heel erg van geniet.


De vaas stond ooit in het huis van mijn tante en opa, daarna bij mijn ouders en nu bij mij. De kwasten in de vaas zijn veelvuldig gebruikt door mijn schoonvader en werden altijd met zeer veel zorg schoon gemaakt. 


De pompons zag ik op het blog van Ons huisje op negen hoog. Een heerlijk blog om te genieten van de mooiste plaatjes van een prachtig interieur. De pompons zijn verkrijgbaar bij de Albert Heijn (bij de slingers), erg leuk!


Verder een update van mijn plaid, zie ook hier. Ik ga niet zo heel snel, maar af en toe zet ik de naaimachine op tafel en stik weer een aantal rijen in elkaar.


Dit is de stapel die nog gedaan moet worden... 


...en dit zijn de rijen die al klaar zijn. En zomaar geniet ik ervan om te zien, dat de stapel links hoger wordt en rechts een stukje lager. Zo ie zo is het in zijn geheel nu al een mooi plaatje, zelfs nu de plaid nog niet af is!

7 opmerkingen:

  1. Ja, leuk hè die slingers. Ik heb ze hier aan onder elkaar hangen.
    Wat kun je genieten van spullen in huis die emotionele waarde hebben.
    Je begint toch wel vorderingen te maken met je plaid. Fijn om te zien dat de stapeltjes kleiner of groter worden :).

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind die bollen echt mooi, aan die takken. Ik ga eens kijken of ze ook in andere kleuren?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb geen andere kleuren gezien. Er zit in het setje ook nog een rode en knalroze. gr. Hennie

      Verwijderen
  3. juist! het hoeft niet snel, geniet van ieder moment :-) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo te zien schiet het al best op met je plaid. Ik ben benieuwd baar het eindresultaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk gedaan,een vaas met herinneringen!
    Sukses met je plaid!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen