Pagina's

woensdag 27 november 2013

zomaar

...weer een boekje open van de stapel op het dienblad in de woonkamer. Kijk ook maar eens hier en hier.


Lees en geniet maar mee:


Er staan veel recepten in dit boekje, maar ook heel veel wijsheden en nuttige tips....


Als je op de foto klikt, komt de foto groter op je scherm, kan je beter meelezen... Hoe vinden jullie dit dagmenu voor de kids?


En dan ook nog tips voor de verzorging van de zieke.

 
Ik vind het echt heerlijk deze oude boekjes: om zomaar op een stapeltje neer te leggen, te genieten van de mooie afbeeldingen, de tekst. Gewoon leuk!
 
Ook leuk: er zijn weer nieuwe volgers! Gezellig, weet je welkom op mijn blog!

11 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik vind het ook altijd leuk om door oude boekjes te bladeren. En vaak zijn er nog nuttige tips te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zit dit weer met een lach op mijn gezicht te lezen. En sommige wijsheden zijn niet verkeerd :)
    Zulke boekjes moet je koesteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat dagmenu is hilarisch, al kan ik me in de warme maaltijd wel vinden hoor... Maar ik zou niet weten hoe ik mijn kinderen 's morgens 4 sneden brood naar binnen zou moeten werken...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk die oude boekjes. Ik heb er ook een van de oma van mijn man. Het heet ' meisje luister eens' en gaat erover hoe een 'goede' vrouw zich dient te gedragen. Heel ouderwets. Ik denk dat het dagmenu van de kids hier in de smaak zal vallen. Vooral die pannenkoek bij het ontbijt :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jij gaat wel heel hard met je volgers....al bijna 100!!!!
    Erg leuk om te lezen die oude adviezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het heeft inderdaad wel wat die oude boekjes, ze moesten alleen wat lekkerder ruiken hihi, xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die oude boekjes. Ik neus er ook graag in.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Broodje met spekvet :-) Nou lekker voor kinderen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik denk niet dat ik er mijn kinderen een plezier mee doe... Maar het is wel erg leuk om te lezen! gr. Hennie

      Verwijderen