Pagina's

vrijdag 27 december 2013

Crochet Along 2014

Oké, oké, het zou stil zijn op mijn blog.... Maar ja, dit berichtje moet dan toch geplaatst worden. Jullie hebben het vast al gezien: Crochet Along 2014.

Ik kwam via het blog van Elke dag zaterdag op het blog van Terray en ik haak mee! Vandaag ging ik naar Echtstudio in Alphen aan den Rijn en kocht mijn 11 bollen Stylecraft special DK.


En dit zijn de kleuren geworden! Het leuke is, dat je dan in de winkel ziet, dat er nog meer mooie serie's van 11 bollen worden samengesteld... Toen ik in de winkel was, lagen er 4 combinatie's in de kast! Er werd wat met de bollen gewisseld, getwijfeld en uiteindelijk dan toch beslissingen genomen.


Wil je de hele plaid zien? Klik dan even hier voor het volledige plaatje. Dus: haak jij ook mee??

11 opmerkingen:

  1. Handig als je de kleuren in het echt kunt zien! Mooie combinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe ook mee, en op dit moment nog 799 anderen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kleurtjes, ik doe ook mee
    maar mijn bolletjes zijn nog niet binnen
    zal wel druk zijn bij echtstudio

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kleurtjes! Ik twijfel nog, ik heb er denk ik niet genoeg tijd voor. Heel leuk dat er zoveel deelnemers zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleurtjes heb je uitgezocht. Succes met haken! Ik wilde dat ik het kon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat gaat mij vast niet lukken, maar ik ga wel volgen wat voor moois jij er van gaat maken.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Natuurlijk doe ik ook mee! Zin in en....het is bijna zover!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk dat je toch een berichtje plaatst. Prachtige kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent ook aangestoken door het virus!
    Mooie kleurencombi heb je. Toch altijd weer lastig kiezen.
    Ik heb mijn bestelling ook net de deur uit na veel wikken en wegen over de kleuren. Helaas niet alle kleuren op voorraad.
    Ik wens je een hele fijn jaarwisseling en een creatief 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De beste wensen voor 2014! Je hebt mooie kleuren klaar liggen voor je deken. Ik ben benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen