Pagina's

zondag 1 december 2013

eerste adventszondag

Vandaag begint de adventstijd en tellen we af naar kerst. Zoals jullie ook in het vorige bericht lazen is kerst voor mij in de eerste plaats het vieren van de geboorte van Jezus Christus. Om hier ook als gezin naar uit te kijken en naar toe te leven, heb ik adventskaarsen neergezet. 



Er staan 4 kaarsen, voor elke adventszondag ééntje. Elke zondag bij het ontbijt steken we een kaars aan en elke week komt er ééntje bij. Vandaag brandt er dus één kaars en volgende week zijn het er alweer twee. 


Het houten blaadje vond ik bij de kringloop en werd één keer in de grondverf gezet. De glaasjes zijn nieuw gekocht en versierde ik met een ster gesneden uit raamfolie, zie ook hier


LIGHT OF THE WORLD


Inmiddels zijn er weer nieuwe volgers en is de 100 gepasseerd. Geweldig! Nieuwe volgers: gezellig en weet je welkom op mijn blog. Voor alle volgers: ik ben echt blij met jullie!! Een hele goede zondag verder. 

4 opmerkingen:

  1. Mooi! Ik vind die eerste adventszondag nog midden in Sinterklaastijd altijd wat ingewikkeld maar het inspireert wel om er iets mee te gaan doen vandaag.
    fijne zondag! Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In mijn klinkt gelijk dat lied.....licht van de wereld, U scheen in mijn duisternis....
    Mooi hè, het wordt elke week lichter...Liefs Theetje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. blessings ik begreep...im a christian also..loves soraya

    BeantwoordenVerwijderen