Pagina's

vrijdag 6 december 2013

gaatjesboard D.I.Y.

Hebben jullie dit al eens uitgeprobeerd? O zo leuk om te doen!


Haal bij de bouwmarkt gaatjesboard en laat het op maat zagen. Let goed op het aantal benodigde gaatjes, dus vooraf al even natellen.... Misschien ben je zo handig, dat je dit op maat zagen thuis ook wel kan, dan is het natuurlijk helemaal gemakkelijk. 


Verf het bordje in de gewenste kleur. Ik heb gekozen voor twee lagen witte grondverf. Laat het goed drogen en dan kan je beginnen met borduren. Het patroontje van de sneeuwkristal komt uit het boek 'Eline's winter Huis' van Eline Pellinkhof.


Om een beetje in de winterse sferen te blijven heb ik gekozen voor lichte wol in combinatie met een zilverdraadje. 

Je kunt de borduurwerkjes natuurlijk gewoon leuk neerzetten, maar ophangen is ook eenvoudig. Bevestig hiervoor door de bovenste gaatjes in de hoeken decoratief touw. Dus op naar de bouwmarkt, verven en borduren!

12 opmerkingen:

  1. Jeee wat creatief! En leeeeuk! Zeker weer iets op mijn to-do lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk gemaakt!
    En uit dat Eline"s huis boek haal je heel veel inspiratie uit he?
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee. Ik moet die boeken weer eens te voorschijn halen en er meer ideeën aan het ophalen :0
    Morgen moet ik nog naar de bouwmarkt, dus wie weet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om zo'n bord gewoon bij de bouwmarkt te halen. Ik had het al eens ergens anders gezien maar dacht wat een gedoe om al die gaatjes te boren...Dit is een superidee! En het resultaat is heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. lieve hennie,

    het is echt heel gaaf geworden!
    fijn weekend.

    groetjes, pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, ik vind dat board ook al leuk plaat aan de muur bij een bureau bv met wat haken waar je spullen aan kan hangen.
    Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend !!! Dat ideetje wordt zeker in mijn achterkamertje (hoofd) opgeslagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk gedaan! Weer iets om te onthouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk idee! Beginnen gelijk al ideeën in mijn hoofd op te borrelen.
    Bedankt voor het delen!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen