Pagina's

maandag 23 december 2013

houten boom

Jullie hebben nog foto's van mij tegoed van de houten boom, lees meer hierover in dit bericht


Zo ziet de hele boom er nu uit. 


De kerstballen die jullie zien zijn gemaakt van oude kerstballen: ik heb er strookjes dubbelzijdig plakplastic op geplakt en er vervolgens touw om gewikkeld. Een projectje waar ik me vorig jaar rond deze tijd mee bezig heb gehouden, dus dit jaar was het een kwestie van even ophangen. Zien jullie misschien nog iets bekends op de foto?


De gebreide kerstbal herkennen jullie vast wel, het sfeerlichtje maakte ik dit jaar. Het werd versierd met een gehaakte ijskristal, oude knoop en touw. 


En hier nog sfeerlichtjes gepimpt met de raamfolie, ook weer met dezelfde oude knoopjes en touw. 


Dit is een piepschuim ster (ook van vorig jaar), die beplakt werd met tape en vervolgens met een laagje decopatch lijm afgewerkt. 

En dan gaat het nu even stil worden op dit blog. De komende weken gaan we genieten van de vakantie en van elkaar. Ik wil jullie allemaal hele fijne en gezegende feestdagen toewensen en alle goeds voor 2014!! 

11 opmerkingen:

  1. Van hetzelfde Hennie! Het ziet er allemaal weer prachtig uit. Geniet ervan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij ook heel fijne en gezegende dagen gewenst en een goed 2014! Wat een leuke ideetjes allemaal, in je houten boom! Ik vind het lichtje met de ijs-kristal zo mooi. Ik heb hier ook nog een paar potjes staan, maar weet niet of ik er nog aan toekom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattig boompje zo!
    Fijne dagen voor jou en iedereen die je lief is.
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtig boompje!
    Ik herken natuurlijk onmiddellijk de mooie ijskristallen, gehaakt sterretje en oude knopen ;-)
    Ook voor jullie fijne feestdagen en een gezond, gelukkig en creatief nieuw jaar! XXX

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige boom!!!!!

    Hele fijne dagen en een top 2014!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij staat er mooi bij! Voor jou natuurlijk ook hele fijne dagen en een fantastisch 2014!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat mooi!!
    Voor jou en je gezin ook hele fijne, warme dagen en alle goeds voor 2014!
    Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi eenvoudig de houten boom!
    fijne dagen met je gezin toegewenst
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je boom mooi, zo leuk met al die leuke details die je laat zien.
    Ik wens je mooie dagen toe, geniet.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wow! heel leuk gedaan...een vraagje? is het gelukt om op mijn andere blogje te komen? als u niet in kan, laat me weten dan doe ik het gewoon openbaar...ik wou gewoon voor God alleen een blogje...voor zijn woord...ik wens u een fijne kerstdagen...van ons uit arnhem...groetjes soraya en huub

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuk geheel. Fijne Kerstvakantie gewenst.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen