Pagina's

dinsdag 17 december 2013

kerstsfeer

...in huis! Vorige week vrijdag zette ik de kerstboom neer.


Het is een klein model en het boompje staat gezellig in de vensterbank. De versiering werd er in gehangen door oudste en jongste dochter.


De sterren maakte ik twee jaar geleden van het mooie papier van Eline Pellinkhof. 


Ook haakte ik er zilveren strikjes bij.


De beide dochters maakten alles compleet met geknoopte rode lintjes. Ik ben er blij mee!

Er is ook weer een nieuwe volger! Gezellig, weet je welkom op mijn blog!

7 opmerkingen:

  1. Leuk boompje en de creativiteit wordt blijkbaar doorgegeven aan je dochters!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ach, wat een heerlijke sfeer bij jullie. Dat boompje is heel mooi <3 xxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat hou ik van een gezellige kerstboom!
    Heel originele versiering daar bij jullie.
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi én gezellig, alvast hele fijne dagen. Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen