Pagina's

maandag 16 december 2013

mooie post

Ik werd echt verwend met hele mooie post. Allereerst kreeg ik een leuke envelop van Stof With Love. Zij organiseerde een give away. Helaas viel ik niet in de prijzen, maar toch stuurde Anne-Co aan elke deelnemer een mooie envelop.


Allemaal mooie zelfgemaakte spulletjes erin. Met zorg gemaakt en helemaal af. Dank je wel!!


Verder deed ik mee met de kerst/winter swap van Crochet, cooking & more en wat kreeg ik een mooie envelop in de brievenbus van Atelier Annabel. Met hele mooie spulletjes, kijk zelf maar:


Allemaal prachtig gemaakt!! Heel fijntjes! Echt zo mooi! Ik ben er blij mee. Ann, dank je wel!


Crochet, cooking & more, dank je wel voor het organiseren van deze leuke swap. Hou haar blog in de gaten, want er volgen nog foto's van alle swaps die verstuurd zijn.

Neem overigens ook eens een kijkje bij de bovengenoemde blogs, ze zijn echt het volgen waard. Even op een rijtje:



21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post op je deurmat! Knap hoe dat allemaal gemaakt is en met zoveel zorg ook. Geniet ervan! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. In deze digitale wereld is er toch niets zo leuk om 'echte' post te krijgen! En wat ben je verwend! Geniet er lekker van!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een geweldige post heb je mogen ontvangen.
    Heerlijk genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor de complimenten Hennie!

    Mijn eerste keer 'swappen' vond ik best wel spannend dus ik ben helemaal 'gelukkig' dat je blij bent met de spulletjes :-)
    Nu wacht ik nog vol spanning op jou omslag!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En misschien wacht ik wel met net zoveel spanning... Ben zo benieuwd wat je ervan vindt. gr. Hennie

      Verwijderen
    2. Ann, de swap die jij krijgt ziet er ook heel mooi uit...spannend!! :)

      Verwijderen
  5. Wat een mooie kerst swap heb je ontvangen, zo sfeervol!
    Lieve kerst groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een complimenten, dank je wel! En je hebt zulke mooie foto's gemaakt! Ik wilde jou juist bedanken voor alle lieve berichtjes die je altijd stuurt naar aanleiding van mijn blog berichten. Je maakt het mede de moeite waard! Geniet lekker van al dat moois! Ik heb ook meegedaan met de swap. Alleen nog niet binnen gekregen. Spannend..!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige dingen heb je gekregen! Genieten hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende post meis!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben jij verwend zeg!
    en een prachtige kerstswap! super ik ben gelijk op haar blog gaan kijken!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow wat een verwennerij, leuke spulletjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk allemaal, daar kun je lekker van genieten ;)

    Liefs Alexandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jij bent echt verwend door hen! Leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kan mij voorstellen dat je blij was toen je al deze mooie spullen kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is nog eens genieten als er zulke post op je deurmat valt!!
    Mooie spulletjes hoor.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een hoop moois zeg! Geniet er maar lekker van :)

    Liefs van ons 2

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtig moois heb je gekregen. Dit is genieten zulke post.

    BeantwoordenVerwijderen