Pagina's

dinsdag 10 december 2013

Pay It Forward

Vorige week ontving ik post van Ook nu en dan en nog wel op 5 december! Hoe leuk kan het zijn, zomaar een onverwachts kadootje.


Ik deed mee aan een Pay It Forward en ontving dus een leuk pakketje in de brievenbus. Even een detail: hier (zie onderstaande foto) heb ik mee in mijn handen gestaan in de winkel en het toch weer teruggelegd. Onder het mom van: oh, wat leuk, maar ik kan ook niet alles kopen.... (kennen jullie dat gevoel?).


En nu krijg ik ze zomaar in m'n brievenbus! Geweldig! Ook nu en dan, nogmaals: dank je wel voor de mooie post.


Ok√©, nu is het mijn beurt. Ik zoek 5 mensen waar ik post naar toe mag sturen. Zodra deze 5 mensen post van mij ontvangen, sturen zij op hun beurt ook weer naar 5 mensen een mooie envelop. Wie doet er mee en wil van mij iets leuks in de brievenbus krijgen? Wordt wel een project voor 2014, maar ik denk niet dat iemand dat erg vindt... Laten we zeggen, dat het een goede start is in het nieuwe jaar.

Doe je mee? Laat dan een reactie achter onder dit bericht.

Er is ook weer een nieuwe volger. Gezellig! Weet je welkom op mijn blog.

9 opmerkingen:

  1. Zijn er bep. Spelregels voor je weggevertje?(zelfgemaakt /gekocht/bedrag)
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, eigenlijk niet. Je vult gewoon een envelop met leuke spulletjes. Een beetje op de snailmail manier... Dus het mag zelfgemaakt of misschien ook iets gekocht of iets wat iemand anders weer kan gebruiken om creatief aan de slag te gaan. Dus.... probeer het gewoon eens. gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Lijkt me heel erg leuk!! Ik doe graag mee. Liefs Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Marcella, zou jij per mail even je adres aan mij door willen geven? hennieslingerland@gmail.com gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Wat een leuk idee, , zou graag mee doen, alleen ik blog zelf niet helaas.

    groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Even nadenken Judith, je zit natuurlijk toch met de volgende 5 die je weer een envelop moet sturen. Kan je het niet via Facebook verder laten lopen?? Stuur me anders even een mail, dan brainstormen we verder... gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Lijkt mij een leuke uitdaging voor 2014. Ik doe mee!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Jouw adres heb ik nog, dus ergens in 2014 krijg jij een mooie envelop van mij in de brievenbus. gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Amai keitof wat je gekregen hebt. Ik ben nog aan het wachten op mijn pakketje van Ook nu en Dan en ga dan ook op zoek naar 5 PIFS voor in 2014. Dus ik doe niet mee met de jouwe eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen