Pagina's

woensdag 18 december 2013

swap

Gisteren kreeg ik de envelop binnen van Elke dag zaterdag. Zij organiseerde de Christmas DIY Ornaments SWAP. En dit heb ik gekregen:


Een envelop vol met mooie hangers en ook nog een klein kadootje van Elke dag zaterdag. 


Ik kreeg een ornament van Hanneke (links op de foto) en Van Renee (rechts op de foto). 


En ook van Effie maakt (links) en Anja (rechts). Leuk allemaal en iedereen heel erg bedankt voor de mooie ornaments!

Ik ben zo benieuwd wie mijn hangers heeft gekregen!!

16 opmerkingen:

  1. Leuk! Ik had het niet op tijd gezien. Volgend jaar ga ik dan ook mee doen! Mocht hij weer georganiseerd worden ;-). Geniet lekker van al dat moois! En wie weet zie je inderdaad jouw hangers nog voorbij komen bij anderen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet er dat leuk uit! Jij moet wel een heel warm gevoel hebben gekregen toen je de envelop uitpakte.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk, zo'n swap! Je stuurt dus een paar hangers in en die worden verdeeld? Wat een mooie heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, ik maakte 4 hangers en stuurde deze op naar Elke dag zaterdag. Zij heeft alle hangers van de deelnemers verzameld en vervolgens naar de deelnemers weer 4 hangers terug gestuurd. Erg leuk! gr. Hennie

      Verwijderen
  4. ziet allemaal zo leuk uit..ik ga informeren over swaps en snais...lijkt me wel leuk..je kan het zo goedkoop maken als je maar wilt...leuk...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zoek nog één iemand, die mee wil doen aan een P.I.F., dus misschien is dat een idee? Ik stuur jou iets (pas in 2014) en jij zoekt vervolgens 5 mensen waar je iets naar op mag sturen. gr. Hennie p.s. wil je meedoen, dan hoor ik het graag.

      Verwijderen
  5. leuk ik kreeg 'm gister ook binnen en de hanger van Effie herken ik die zat er ook bij mij in :D

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd spannen zo'n swap en het is zeker de moeite waard!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke verrassing door jou brievenbus.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie dingen heb je gekregen. Die van Anja heb ik nu ook :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah, dat ziet er gezellig uit! Ik kreeg gisteren een ster van jou in de bus. Dankjewel!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie hangers heb je gekregen. Super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kerst swap! Ik zie dat heel veel mensen hebben meegedaan met dit. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk, ik heb mijn hangers ook binnen! Maar niet die van jou, haha. Ik ben ook erg benieuwd wie de mijne heeft!!

    BeantwoordenVerwijderen