Pagina's

vrijdag 20 december 2013

swap

Zoals ik jullie al eerder schreef in dit bericht deed ik mee aan de kerst/winter swap van het blog Crochet, cooking & more. Inmiddels heeft Atelier Annabel mijn envelop ook ontvangen. Kijk maar even mee, dit heb ik voor haar gemaakt:


Een D.I.Y. met ijskristallen gesneden uit raamfolie. Hiermee kan Ann zelf mooie sfeerlichten maken.


Twee labels: ééntje van vilt met een gehaakte ster en oud knoopje, de ander is een houten label met stempel en glimmertje.


Nostalgische knijpers met hieraan een leuk label in de vorm van een ster.


Geborduurd gaatjesboard, de knopen zijn echt oud. De zwarte knoop zat op een oude knopenkaart en de lichte knoop: daar vond ik een doosje vol van bij een Emmaüs in Frankrijk. Er lagen meerdere doosjes en ik nam er maar ééntje mee (nog steeds spijt van)......


Een klein canvasje met mooi oud muziekpapier en sterren van vilt en hout.

Lieve Ann, ik ben blij dat jij blij bent met de swap! Ik heb er met plezier aan gewerkt! Wil je zien wat ik kreeg van Ann, kijk dan hier (prachtig!.

O ja, ik zoek nog één adres voor een PIF. Ik deed mee aan de PIF van Ook nu en dan en kreeg van haar een leuke gevulde envelop. Wil jij van mij post ontvangen in 2014? Geef dat dan aan in een reactie onder dit bericht. Zodra je van mij een envelop in de brievenbus gevonden hebt, zoek je 5 adressen waar jij dan weer post aan op kunt sturen. Leuk project voor het nieuwe jaar!

12 opmerkingen:

  1. Ziet er echt super uit, Hennie. Waar heb je die leuke glanzende "knoopjes" vandaan. Die met het kerstboompje, 25 dec...
    Maar misschien is dat juist wel jouw geheim.
    lfs., pl.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. de knoopjes vond ik bij De Kruidvat. Misschien kun je ze er nog vinden en dan vast inmiddels wel met korting, wie weet... lfs. Hennie

      Verwijderen
  2. Mooi gefotografeerd Hennie! En natuurlijk heel mooi gemaakt. Die ´knopen´ op de knijpers heb ik ook liggen...helemaal vergeten te gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een ontzettend lief pakketje, je ziet dat je er liefde en aandacht aan hebt besteedt!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat heb je er een werk van gemaakt, erg mooi allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt veel werk heb je daar inzitten. Mooi zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige, sfeervolle kerst swap!
    Lieve kerst groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je Hennie!
    Zoals ik je al mailde ben ik echt SUPERBLIJ met al je geschenkjes!!
    Ze krijgen allemaal een speciaal plekje :-)

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen