Pagina's

vrijdag 13 december 2013

workshop broodzak

Gisteren gaf ik 's avonds een workshop: we hebben met de meiden/vrouwen van de bijbelkring een sfeerlicht gemaakt van een broodzak. Dit was mijn voorbeeld:


En iedereen ging hier mee aan de slag, zij was er overigens ook bij. Het is echt geweldig om te zien, wat anderen maken met de materialen die je meeneemt. 


Er werd wat afgestempeld, geplakt, gesneden en touwtjes gestrikt. 


Uiteindelijk ging iedereen met twee mooie sfeerlichten naar huis. 


Meiden, ik vond het heel gezellig! Echt genieten! 

26 opmerkingen:

  1. Zo eenvoudig, maar wat een prachtig resultaat, gezellig!!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heeel leuk idee! Mooi zeg! En wat voor windlicht deed je erin?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel eenvoudig: een pot van bijv. appelmoes o.i.d. gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Wat ontzettend leuk gedaan en wat gezellig! Ik ga dit even doorsturen naar de meiden die bezig zijn met het voorbereiden van de vrouwendag hier in onze kerk in maart. Ik geef daar zelf een kralen-workshop. Ze vinden dit vast een heel leuk idee. Wat gebruik je voor lijm, Mod Podge?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! Voor de lijm gebruikten we fotolijm, textiellijm van G├╝termann en tacky glue. Telkens even goed kijken welke materialen je lijmt. De textiellijm kan overigens voor elk materiaal en vind ik zelf de fijnste lijm om mee te werken. gr. Hennie

      Verwijderen
  4. prachtig gedaan...vooral de bovenste...ik vind de workshop heel knap om te doen...ik ben zelf thuis aan dingetjes uitproberen...groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een goed idee! Het resultaat mag er zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een heerlijke gezellige avond.
    Het idee vind ik super. Leuk idee voor onze koffieochtenden in onze kerk ofzo.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat zag er een gezellige avond uit met mooie resultaten om mee naar huis te nemen!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk! Erg mooie resultaten hoor! Leuk dat je workshops geeft.

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super leuk gemaakt!
    Dat idee gaat ik onthouden !
    En de gezelligheid he?!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  10. waar koop je die broodzakken, want die hebben wij hier (nh)niet??
    groetjes monique

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De broodzakken kan je vinden bij de Jumbo, gewoon bij de normale plastic broodzakjes. Moet lukken dan toch of heb je geen Jumbo in de buurt? gr. Hennie

      Verwijderen
  11. Het was heel geslaagd Hennie! Ze staan nu gezellig op tafel te branden.
    Groetjes, Mina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hennie, geweldig leuk gemaakt! (ik dacht trouwens dat ik vanochtend al had gereageerd, is vast misgegaan)
    Ik vind het een erg leuk idee. Had gisteren die zakken net meegenomen bij de Jumbo. Je kunt er ook zo leuk dingen in verpakken :).
    ik ga je vast en zeker na-apen.
    Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruik ze inderdaad ook nogal eens voor het inpakken van kadootjes. Je kunt er ook heel leuk lavendelzakjes van maken.... gr. Hennie p.s. jij ook een goed weekend!

      Verwijderen
  13. Erg leuk was het Hennie! Hier staan ze ook te vlammen hoor ;-)
    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een geweldig idee! Dit ga ik onthouden!
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi gemaakt, op naar de Jumbo! Je zult jouw idee vast nog wel een keertje op mijn blog terug kunnen zien. Bedankt.

    Groeten van Juffrouw Mier

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee om zo de broodzakken te versieren, meestal bestempel ik ze alleen, maar dit is echt heel creatief.
    Leuk dat je zo spontaan bij me binnenwandelde:) ik ga je natuurlijk ook volgen!

    Goed weekend en een lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Echt heel leuk!! Ik ga op zoek naar die broodzakken :)
    Fijne zondag!

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een fantastisch idee, dat vind ik echt geweldig om van zoiets als een broodzak zoiets moois te maken!
    Een heel gezellige blog heb je, fijn om hier rond te kijken....
    groetjes, Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen