Pagina's

woensdag 11 december 2013

zomaar

...een winterse foto, die ik vorige week maakte. 


Deze foto komt op de voorkant van een liturgie voor een kerstfeest viering. Mooi hè?? Er werd zomaar gezorgd voor de juiste versiering in de vorm van een behoorlijke hagelbui....


Zomaar, tijdens het eten, kwam de hagelbui en dan zie je die hagelsteentjes liggen op de tafel. Ik heb snel een takje afgesneden van de viburnum, op de tuintafel neergelegd en de foto gemaakt. Genieten! Op de liturgie komt de foto in een zwart wit uitvoering, zoals hierboven te zien. 

Kijken jullie ook nog even naar het vorige bericht? Ik zoek nog een paar mensen die ik een P.I.F. mag sturen en nogmaals: de post verstuur ik pas in 2014!

10 opmerkingen:

  1. Wat heb je mooie foto's gemaakt zeg!! Mooie sfeer....
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi door zijn eenvoud! Ik sla de pif even over, ben nog steeds aan het kwakkelen! Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar mag je trots op zijn dat jouw foto gebruikt is. Hij is ook erg mooi door zijn eenvoud he? Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De natuur is zo prachtig,
    je mooie foto is daar een bewijs van!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie foto,ik doe wel mee,heb even niet zo veel tijd om alles na te kijken !
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk Esther, nu nog één adres, dan heb ik vijf mensen. gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Een foto op het juiste moment! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen