Pagina's

donderdag 19 december 2013

zomaar

...weer een foto van kerstsfeer in huis of is dit meer wintersfeer? 


Deze bak gebruikte mijn moeder vroeger elke dag voor het schillen van de aardappels. Nu staat de bak in ons huis op de kast en is altijd wel gevuld met allerlei moois


De twee olieflessen vond ik op de rommelmarkt en de twee vazen op een kleinschalige brocante markt. 


De piepschuim ballen beplakte ik met washi tape met daarover een laagje decopatch lijm. 


De parelketting zorgt zomaar voor een mooi glimmertje in deze dagen. 

Er zijn weer nieuwe volgers! Gezellig, weet je welkom op mijn blog. 

14 opmerkingen:

  1. Leuke stoere bak!! Ik vind die ballen met tape erg leuk; geweldig zo'n muzikaal printje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een sfeervol, gezellig hoekje!
    Fijne feestdagen,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo bij elkaar,jij houd echt van brocante!
    groetjes esther

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik sta steed versteld van hoe leuk u alles doet..mooi hoor...ik ben ook bezig met iets..zal ik op een andere post laten zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gezellig, elke dag een beetje meer kerst in huis. Nu nog wat sneeuw buiten :-) Zou zo leuk zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw heel knus zo zeg. Echt een mooie combi. xxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook prima voor na de Kerst hoor! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat mooi dat je de bak van je moeder gebruikt, geweldig om een herinnering in huis te hebben die weer gevuld wordt met jouw schatten.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wouw......mooi winter/kerst tafereeltje en wat een mooie oude aardappelbak van je moeder.
    Hele fijne, knusse feestdagen en alvast een creatief 2014 gewenst.
    Feestelijke groeten van Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Och wat gezellig..... hier houd ik ook zo van!!!
    En dan die aardappelbak van je moeder, echt een stukje nostalgie dat je moet koesteren............

    Ik wens je hele fijne dagen en een beregoed 2014 toe!!!
    Lieve groetjes Ellen/

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig decoratie, die combinatie van dat oude bakje met dat glas vind ik heel mooi. En die ballen en pareltjes maakt het helemaal af.
    Ik kom hier met veel plezier nog eens langs.
    Fijne dag,
    grtjs Vanessa

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi! Jij hebt het blijkbaar echt in je zitten mooie dingen / stillevens te maken.

    BeantwoordenVerwijderen