Pagina's

maandag 6 januari 2014

2014

...een nieuw jaar! En al is het wat aan de late kant, ik wens jullie een jaar...


...met liefde en natuurlijk alle goeds

De sleutelhanger maakte ik van gaatjesboard. Het werd eerst geverfd met witte grondverf en daarna stempelde ik er een leuke tekst op (stempel van Hema). Met touw borduurde ik drie kruisjes en op de achterkant plakte ik dubbel vilt. Kijk eens naar de mooie laagjes:


En als we het dan toch over liefde hebben: hebben jullie de hartjesswap al gezien van Studio Zakka? Ik doe mee, jij toch ook? 

Er zijn ook weer nieuwe volgers! Gezellig, weet je welkom op mijn blog. 


12 opmerkingen:

  1. Een originele, leuke sleutelhanger!
    Ik wens jou ook nog een gelukkig, gezond & creatief 2014!
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Originele sleutelhanger!
    Die laagjes vind ik wel tof.
    Groetjes en natuurlijk ook voor jou een geweldig 2014 toegewenst!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op naar een op en top 2014 meis!!!!!!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor jou ook een heel goed 2014!

    X Colinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sleutelhanger! En ohhh de hartjesswap, ik had 'm gezien, ja. Nu begin ik weer te twijfelen of ik mee zal doen.,,, uhmmm...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een fijn en mooi jaar gewenst. Dat hardboard leent zich uitstekend voor creatieve doeleinden zo te zien.Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor jou ook een fijn jaar gewenst, mooi zijn je hanger zag, leuk idee
    om dat met het gaatjesboard te doen-

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wens ook jou en je gezin een gezegend en creatief 2014.
    Wat een gave sleutelhanger heb je toch gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij ook nog de allerbeste wensen voor 2014! En wat origineel om gaatjesboard te gebruiken voor een sleutelhanger.. Leuk gedaan :-) Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen