Pagina's

donderdag 23 januari 2014

Crochet Along 2014

Week 3 is ook alweer klaar.... 


Het is nog steeds erg leuk om te doen! En helemaal leuk, dat er met mij nog een aantal personen meehaken (zonder blog of facebook). Hoeveel mensen zouden er in totaal bezig zijn met de deken? Het is toch een fantastisch project!

Verder wil ik toch even de nieuwe aankoop voor  de woonkamer showen... 


Vandaag gekocht, geen levertijd, kon zo mee in de auto! Het is een stoel waar ik lekker in kan haken, breien, lezen... met een goede lamp erboven. 's Avonds wil het bij mij nl. niet meer zo erg met dat soort dingen..... 

En ook weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog. 

10 opmerkingen:

  1. Ja, dat vraag ik me ook wel eens af: HOEVEEL mensen haken aan DE deken?
    Het juiste aantal zullen we wel nooit te weten komen!!
    En dan moest je eens zien... zoveel dekens en waarschijnlijk niet een dezelfde bij!!
    Leuk toch?
    Jij kan je volgende huiswerk lekker in je nieuwe stoeltje doen!!
    Heerlijk meid!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh heerlijk je eigen haakstoeltje. En wat fijn dat er geen levertijd op zat. En nu maar lekker haken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zooooooooo leuk je stoeltje! Een plaatje meisie :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuke kleurtjes voor je deken
    groetjes sarina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heerlijk z'n lekkere stoel om in te haken! Dat komt helemaal goed met jouw hihi

    lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hoi door me pc toestanden ziet u mijn christelijk blogje...is verwijdert..maar de foto blijft verschijnen mijn haak blog is goed..hoop zo spoedig mogelijk dit op te lossen tot haaks

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer een rijtje verder met de CAL, het wordt mooi ...
    en in je stoeltje zal je vele uurtjes slijten ...
    Fijn weekend, lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk stoeltje Hennie waar je nog vele uurtjes in zal doorbrengen denk ik!
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende stoel. Op de een of andere manier doet ie me aan vroeger denken. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Volgens mij zijn er veel deelnemers voor de CAL 2014, zal binnenkort ook eens wat foto's maken van mijn vorderingen.
    En wat een heerlijk stoeltje...en ja die lamp hè, is 's avonds ook hier een must :)
    lieve groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen