Pagina's

donderdag 30 januari 2014

Crochet Along 2014

En ja, ik ben bij met het huiswerk voor Crochet Along 2014. Ook de granny sprei is op schema, zie hier.


Ondanks dat ik haakte met haaknaald 5 werd het de eerste keer toch te strak. Dus deze steek heb ik twee keer gehaakt, maar dat mag de pret niet drukken.... 

Kijken jullie ook nog even bij het vorige bericht: KLIK. Ik zou het heel leuk vinden als het lukt om de stof te verkopen enne.... je krijgt er ook nog een klein kadootje van mij bij. Bieden vanaf 12,50 euro, voor het goede doel. 

4 opmerkingen:

  1. Leuk he, om je deken zo elke keer een stukje te zien vorderen, hij wordt mooi! Ik pak mijn tweede deken weer op, daar loop ik mee achter. Even een inhaalslag maken.
    Ik heb zelf geen belang bij stof. Ik naai bijna niet meer en heb nog 'de wereld' aan lappen liggen hier. Maar ik zet wel even een linkje op m'n blog bij de give aways.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat zou fijn zijn! Dank je wel!! Het kriebelt bij mij ook een beetje voor een tweede deken, maar toch nog maar even niet... gr. Hennie

      Verwijderen