Pagina's

maandag 27 januari 2014

lentehartjesswap

Vorige week verstuurde ik mijn hart voor de Lentehartjesswap van Studio Zakka. Voor meer informatie klik hier.


Ik koos voor een kurken hart met daaraan vast geknoopt een houten hart. Het kurken hart werd wit geverfd en aan de achterkant beplakt met papier van een mooie bladzijde uit een oud boekje. Natuurlijk staat op deze bladzijde een liedje over de lente. 


Ook het kleine hart kreeg zo'n mooie achterkant. De voorkant heb ik beplakt met decopatch papier in de kleuren geel/wit. Geel is voor mij een kleur die absoluut bij de lente past. 


Het hart werd verpakt in een folie zakje met hieraan vast een bloemenlabel. Voor Studio Zakka maakte ik ook nog een hart als dank voor het organiseren van de swap. 


De voorkant van dit hartje werd weer met decopatch papier beplakt. De achterkant werd voorzien van mooi muziekpapier met een liedje over de lente (titel van het liedje: geniet van de lente). 

Studio Zakka, nogmaals bedankt voor het organiseren van de swap! Ik ben erg benieuwd wie dit hartje krijgt en natuurlijk ook welk hartje deze kant op komt.... 

4 opmerkingen:

  1. Ziet er echt voorjaar uit zo met dat geel. Leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het een superkeuze! Heel mooi dat geel! Ik ben er zelf ook zo'n fan van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi! Ik doe ook mee met de swap, ben nog aan het bedenken wat ik zelf ga maken...
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen