Pagina's

vrijdag 31 januari 2014

P.I.F.

Deze week verstuurde ik mijn Pay It Forward. Ik kreeg zelf een mooie envelop van Ook Nu en Dan. Vervolgens ging ik op zoek naar 5 mensen, waar ik post naar toe mocht sturen. En dat is nog niet zo eenvoudig.... ik vond er uiteindelijk 4. Mijn Pay It Forward werd verstuurd naar Meetje Lief (zij heeft nu een give away), Doortje Dartel, Crea-roosje en Judith. Judith heeft geen blog, maar reageerde wel op mijn berichtje. En omdat ik het leuk vind, dat er zoveel mensen meelezen op de blogs, heb ik haar ook een envelop gestuurd. Verder verstuurde ik nog een snailmail naar Petra's creatieve creatie's, die had zij nog van mij tegoed. 

Kijk even mee...


Ik maakte mooie hangers voor aan de foliezakjes en een leuke paperclip. Ik bestempelde hiervoor een keperbandje en lijmde dit vast aan de paperclip.


De sjoelstenen werden ook voorzien van een stempel, verder een glimmertje en een zacht stukje vilt 


Ook kwam er een kaartje bij (uit het Flow Book for paper lovers) en ik printte het patroon van het huisje op papier uit dit boek. Kijk hier voor de link om ook zo'n mooi huisje te printen en te maken. 


Als laatste werd alles mooi verpakt in foliezakjes. Ik deed er nog een rolletje tape bij, wat leuke kaartjes, stickers, knopen, houten bloemetjes.... Van alles en nog wat om zelf nog mee aan de slag te gaan. Kortom: het was weer leuk om deze P.I.F. samen te stellen en te versturen. 

Kijken jullie ook nog even naar het bericht over de lap stof, ik zou de stof zo graag verkopen.... Voor het goede doel! 

12 opmerkingen:

  1. Jeetje wat ben je toch creatief, Hoe kom je er op om die sjoelstenen te gebruiken, leuk gedaan allemaal. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hennie ... jij bent echt een creatieve dame!
    Super leuke spulletjes allemaal ...
    Fijn weekend, lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig. Jij ben zo'n creatief mens. Geniet je daar van? Is het je uitlaatklep?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Uitlaatklep..... weet ik eigenlijk niet. Wat ik wel weet, dat als ik niet creatief bezig ben, er een stukje Hennie onbenut blijft....... Gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Oh wat zie ik een boel leuks! Wat een idee om een sjoelsteen te gebruiken als stempel, super! Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hennie, zoals ik je al ff snel mailde: ik ben erg blij met mijn leuke snailmail. Zelf kom ik er niet aan toe om het met foto en al op mijn blog te plaatsen, maar gelukkig doe jij dat dus al. Nogmaals: DANK JE WEL.

    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. In het echie zijn ze heeeel leuk!
    Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. We zijn verwend! Lief dat je m'n giveaway noemt! Lief Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bedankt nog Hennie,
    Mooi foto's heb je ervan gemaakt!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat blijft het leuk om post te ontvangen, maar zeker ook om een ander blij te maken.
    Heel mooi allemaal.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dat ziet er allemaal toppie uit,leuk hoor post krijgen en versturen,fijne week,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij wonen trouwens dicht bij elkaar,ik in Reeuwijk haha.

    BeantwoordenVerwijderen