Pagina's

woensdag 15 januari 2014

zomaar

....kocht ik nog net in 2013 zo'n leuke slinger van Cotton Ball Lights. Het stond al even op mijn lijstje... En eindelijk viel er een leuk pakket in de brievenbus:


Ik koos voor twee tinten: wit en shell. Het was even een klusje om in elkaar te zetten, maar dan heb je ook wat. 


De lichte kleuren staan prachtig tegen de achtergrond van de donkere kast. En elke dag wordt de slinger met veel plezier aangedaan. 


Zomaar omdat het zo'n donker hoekje was in de kamer.... 


Zomaar omdat het gewoon enorm gezellig staat. Ik ben er blij mee!!


14 opmerkingen:

  1. Wordt elke avond gezellig en ook om naar te kijken ... sfeervol ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lichtjes zijn altijd gezellig en leuk. En inderdaad heel gemakkelijk om een donker hoekje op te fleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dat snap ik helemaal, leuke aankoop, mooi rokje, van vorige post trouwens

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat gezellig, zeker nu de kerstverlichting weg is! Knus!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat onwijs leuk dat je zo´n slinger hebt.
    Heb je gezien hoe leuk de hanglampen zijn!!! En dan in allerlei kleuren te kiezen.
    Geniet maar van je Cotton Balls
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat gezellig! Ik heb nu nog gewone lichtjes langs de kast hangen en heb ze laten hangen omdat het idd zo'n donker hoekje is. Wat een goed idee, zo'n slinger!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi hoor die kleurencombinatie! Ik vond het ook best lastig in elkaar te zetten, was gang dat ik de balletjes stuk zou maken. Veel plezier er mee, Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vond het ook best spannend, maar stelde mezelf gerust met het idee, dat je altijd weer losse balletjes bij kan bestellen (ik geloof voor 35 cent per stuk??). Gr. Hennie

      Verwijderen
  8. Een gezellig verlicht hoekje heb je nu. Ik heb er ook al eens naar zitten kijken, maar je moet volgens mij wel een stopcontact in de buurt hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, maar er zit een behoorlijke lengte snoer aan. De slinger zit bij mij voor een klein gedeelte boven aan de kast dubbel. De rest hangt op die manier vrij laag bij de grond, waardoor een stopcontact ook weer goed bereikbaar is. gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Wow wat mooi Hennie, je hoekje is inderdaad op een heel mooie manier verlicht.
    Goed gedaan.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne verlichting voor die donkere hoekjes ;) Staat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen