Pagina's

woensdag 22 januari 2014

zomaar

...wat andere spulletjes in de woonkamer. Ik veranderde de decoratie van de houten boom, zie ook dit bericht en dit bericht


Een mooie klos touw in een kopje van de rommelmarkt.... 


En ook de mooie pompons mogen weer opgehangen worden.


Verder maakte ik huisjes met het mooie papier uit het Flow Book for paper lovers (links) en papier van Eline Pellinkhof (rechts). Op het rechter huisje plakte ik een sticker met ons huisnummer. De huisjes zag ik op het blog van Huisje No. 56. Klik je op de link, dan vind je ook de verwijzing naar het patroon van dit leuke huisje en kan je zelf aan de slag. 


Het punnikpopje vond ik op een rommelmarkt. Te leuk om te laten liggen.... De kaart komt ook weer uit het Flow Book for paper lovers en het band met monogram kwam ik tegen op een brocante markt. Aangezien dit de initialen zijn van manlief en mijzelf, ging dit bandje natuurlijk ook mee naar huis.... 


Wat een leuk gezichtje hè??


Ook speelde ik nog met houten blokjes en weer papier uit het Flow Book for paper lovers. Aanzet voor dit ideetje kwam van het blog van Karin Joan. De houten blokjes zijn natuurlijk gekocht op een rommelmarkt, wel een heel tonnetje vol, dus ik kan nog even verder!

Er is ook weer een nieuwe volger, gezellig!  Weet je welkom op mijn blog. 

13 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je je houten boom hebt laten staan en nu gevuld met leuke spulletjes zeg!
    Waar de houten blokjes alweer niet goed voor zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk gezellig al de mooi spulletjes ...
    tof dat de initialen band hetzelfde is van jullie namen.
    Nog een fijne & creatieve week,
    lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk allemaal, heerlijk zo met al die spulletjes bezig te zijn! Het hoeft zo ook helemaal niet veel te kosten he, om je huis gezellig te maken. Het idee van huisjes van houten blokjes heb ik ook eens ergens gezien, en dan icm papier-tape. Daar wil ik ook nog eens een leuk tafereeltje mee maken. Bedankt voor de leuke linkjes!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. klopt, daarvoor had ik ook eigenlijk de blokjes gekocht.... Maar zo met papier is ook leuk! Wel iets meer werk, tape is wat eenvoudiger in het gebruik. Papier moet je wel even goed uitmeten. gr. Hennie

      Verwijderen
  4. Wat een pracht versieringen en eigenlijk hoeft het niets te kosten. Je moet er alleen maar weer opkomen. Ziet er erg leuk en sfeervol uit. Dat hebben we wel nodig met deze sombere dagen.Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk verzonnen allemaal,je huis weer lekker gezellig gemaakt!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Hennie,
    Via via kom ik op je blog. Ik word er helemaal vrolijk van!
    Groetjes, Clarieke (Woonhuis nr. 2)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heerlijk toch een beetje 'rommelen' en schuiven in huis. Die losse kopjes zijn altijd handig voor bloembolletjes, waxinelichtjes of andere rommeltjes. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De woordverificatie is wel heel lastig, soms moet je cijfers intoetsen maar hier letters. Ik heb 4 pogingen moeten doen en had het bijna opgegeven omdat het niet te doen was.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hè, dat is vervelend zeg. Ik kan zelf ook nooit zo goed uit de voeten met de letters. De cijfers zijn veel eenvoudiger! Ik heb het nu aangepast en kijk even hoe dit bevalt. gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Leuk wat je allemaal gedaan hebt met die tweedehands spulletjes! En natuurlijk ben ik fan van die kopjes ;-)
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke dingen! Punnikpopje, papieren huisjes, beplakte blokjes, super!

    BeantwoordenVerwijderen