Pagina's

woensdag 29 januari 2014

zomaar

...kreeg ik een hele mooie lap stof in mijn handen. Een lap stof met een verhaal...


De lap stof werd aan mij gegeven met de vraag: is dit leuk?? Ja, het is leuk!! Het is een oudere lap stof, maar verder nog helemaal nieuw en zo weer te gebruiken voor.... Nou ja, vul het zelf maar in. 

Maar.... ik wil de lap stof niet zelf houden. Ik ga de lap stof ook niet weggeven. Nee, de bedoeling is dat deze lap stof nog geld op gaat brengen. Voor een goed doel, dus lees verder. 


De vrouw waar ik de lap stof van kreeg, werkt samen met zo'n 15 andere vrouwen aan een heel mooi project. Met elkaar worden er dekens gemaakt (prachtige quiltdekens) voor weeskinderen in Zululand, Zuid-Afrika. Er zijn inmiddels al zo'n 80 dekens verstuurd, alleen.... nu komt dan toch het probleem: de transportkosten zijn enorm hoog. 

Om een heel klein beetje bij te dragen in de transportkosten wordt deze lap stof TE KOOP aangeboden. De stof is 80 centimeter breed (en ik heb me laten vertellen, dat dit aangeeft dat het echt een oudere lap stof is) en 215 centimeter lang. 

Heb je interesse geef dan hieronder aan wat je over hebt voor deze mooie stof. De verzendkosten neem ik voor mijn rekening en ik doe er ook nog een KLEIN KADOOTJE van mij bij (moet nog even bedenken wat, maar dat komt wel goed). 

Zijn de biedingen te laag (bieden vanaf 12,50 euro, maar hoger moet wel kunnen toch??), dan gaat de lap stof ook niet weg.... Je kunt bieden tot en met 12 februari. Deel dit bericht zoveel mogelijk.... 

p.s. je hoeft geen volger te zijn om een bieding te plaatsen, geef dan wel even via mijn mail (hennieslingerland@gmail.com) je mail-adres door. 

12 opmerkingen:

  1. Ik heb zelf geen interesse in de lap, die overigens hartstikke mooi is. Maar ik ga vrijdag jouw bericht op mijn blog zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh zeg, dat vind ik echt fantastisch! Hoe meer mensen dit lezen... gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Een mooie lap, maar ik weet nog niet of ik er wat mee kan.
    Is het een katoenen lap of meer wat canvas achtig?
    Zal ik ook er reclame voor maken?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een katoenen lap (of het 100 % katoen is weet ik niet, maar je moet dus meer aan een soepele stof denken). Ik zou het zelf leuk vinden voor bijv. een tas of een rokje/jurkje voor jongste dochter. Als je het wilt delen graag... gr. Hennie

      Verwijderen
    2. Nog een reactie: de lap is 100% katoen. gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Wat een leuk project! Ik zal het straks ook even delen op mijn blog, je weet maar nooit!
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ga allereerst een link zetten op mijn blog en op facebook, maar dat zal voor morgen zijn.
    En heeft die mevrouw een eigen blog? Of waar kan ik meer info daarover vinden, want dat lijkt me nu leuk om aan mee te doen.
    Over de stof ga ik nog eens nadenken of en wat ik er mee kan maken. Misschien is het een goed idee dat je een minimumbedrag opgeeft als richtlijn?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn dat je een link wil plaatsen. En nee, deze mevrouw heeft geen blog o.i.d. Een minimumbedrag ga ik erbij zetten, goede tip van je! gr. Hennie

      Verwijderen
  5. mooi allemaal ik ben weer begonnen reacties en mensen te bezoeken...groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat lief dat je dit organiseert. Aan de datum te zien heb ik lang geslapen ;) Heb het berichtje helemaal gemist. Het stofje is mooi!! Ik ga nog even nadenken of ik een bod ga doen. Succes!

    liefs,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen