Pagina's

donderdag 13 februari 2014

Crochet Along 2014

Week 6 is ook weer klaar! Leuke steek om te doen en dit keer in één keer goed!!


Gisteren kwam er dan toch een bieding binnen op de mooie lap stof, zie dit bericht. Wat ben ik hier blij mee! De lap stof wordt weer goed gebruikt en heeft 15 euro opgebracht voor het goede doel. 

Life is like a pie, zou jij per mail contact met mij op kunnen nemen? Dan kunnen we gegevens uitwisselen en komt de lap stof, met een klein kadootje van mij erbij, zo snel mogelijk naar je toe. Heel erg bedankt voor je bieding!! Mijn mail adres: hennieslingerland@gmail.com.

En jij bent ook mijn nieuwste volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog.

6 opmerkingen:

  1. Ik vond het een erg leuke steek om te haken!! Hij ziet er bij jou ook mooi uit!
    Fijn dat je je lap stof hebt verkocht! Fijne avond!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, leuke steek hè? En bij mij ging het bijna in een keer goed. Ik heb een keer een stukje overgedaan omdat ik het wat vond trekken. Maar toen ik een halve naald groter nam kwam het helemaal goed!!
    Fijn voor je dat je de lap als het goed is toch verkocht hebt!!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi!! Leuk he al die verschillende steken. Ik leer ook nog steeds bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mail verstuurd. Blij dat ik kan helpen.Hoop volgende week bij te benen met mijn cal deken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat de lap zoveel heeft opgeleverd voor het goede doel! En je haakwerk wordt steeds mooier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn dat het toch nog goed is gekomen met de lap stof.
    Je bent lekker bij met de CAL. Ik moet van het weekend er nog mee aan de slag.

    BeantwoordenVerwijderen