Pagina's

donderdag 27 februari 2014

Crochet Along 2014

Weer een update van de deken:


Leuk om te zien, dat de deken elke week een stukje groter wordt. Ik ben nog steeds blij met de gekozen kleuren. Ook mijn eigen project, zie dit bericht, ligt op schema. Nog 4 granny squares te gaan en dan kan ik beginnen aan de rand!! 

Deze week laat ik jullie ook de projecten zien van mijn zus. Zij heeft geen blog of facebook, maar haakt wel gezellig mee. Niet met één deken, maar met drie....


Deze wordt gehaakt met Stylecraft Special DK... 


...en deze met DMC Petra op haaknaald 1,75....


...en de laatste: all white met haaknaald 1,5!! Mooi toch? 

12 opmerkingen:

  1. Wow wat een dekens allemaal! Heerlijk! Morgen weer nieuwe toeren! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een haakijver!!
    Ik vind ze allemaal mooi!
    Maar die witte, dat straalt iets 'sjieks' uit!! Prachtig!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig, een zus die ook haakt ...
    kunnen jullie samen haken aan de dekentjes ...
    Het witte deken vind ik wel prachtig ...
    Lieve groetjes, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die witte is écht heel mooi! Dat was ik eerst ook van plan...wie weet...:)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh die witte heeft mijn hart gestolen. Fantastisch mooi en wat is ze lekker actief met drie(!) dekens! Die van jou groeit ook echt, leuk om te zien zo op het blog! Die van mij is helemaal uitgehaald, dus kan nog niet veel laten zien, maar hij begint weer te groeien! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waaaauw wat word ie gaaf!
    En wij zouden zeggen: je zus moet maar snel een blog aanmaken! Zij maakt ook echt prachtige creaties! Leuk om te zien wat andere kleuren kunnen doen :)
    Lieve groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hartstikke leuk die vrolijke kleurtjes en die witte heeft inderdaad een sjiekere uitstraling, mooi! Liefs CinD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie dekens, de witte heeft mijn voorkeur, maar de gekleurde dekens zijn zo vrolijk, dat is toch ook genieten.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige dingen heb je op je blog staan! Ik heb net eens lekker zitten snuffelen, maar ben nog niet uitgekeken! Prachtige dekens worden het!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een variatie in dekens! Leuk dat je zus ook haaakt :-)
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig allemaal en wat een werk,voorlopig zit dat er voor mij nog niet in,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen