Pagina's

maandag 24 februari 2014

pannenlappen

Sinds kort ben ik in het bezit van een stel hippe pannenlappen. Ook al zo'n project waar ik een tijdje geleden aan begon en vervolgens bleef het weer even liggen... 


Ik gebruikte het patroon van Silly Old Suitcase, de rondjes waren snel gehaakt, maar toen nog de afwerking... 


Ik haakte eerst het randje om de pannenlap en vervolgens zette ik er een stofje achter. Eigenlijk ook weer zo gebeurd, maar ja. 


De stof knipte ik overigens uit een keukendoek van de Hema (omdat het printje zo leuk is). Er is nog voldoende over om nog twee pannenlappen te maken, maar dat is dan voor een volgend project!

Er is weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

11 opmerkingen:

  1. Handig, gezellig & vrolijk ...
    bijna zonde om ze te gebruiken ...
    Nog een fijne week,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn echt zo lekker vintage! Heel mooi, ook het stofke. En inderdaad, het is zo gebeurd maar je moet je der toch maar effe aanzetten eh :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo lekker vrolijk in de keuken.
    Blij dat het toch maar weer af is en wat kan zo’n werkje dan weer lang blijven liggen terwijl het zo af is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gedaan,echt vrolijke pannenlappen!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg gezellig zijn deze pannenlappen geworden, vooral de combinatie met het leuke stofje dat doet het goed. :-))
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er ontzettend vrolijk uit, mooi!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zijn ze leuk zeg, heel mooi gedaan en ze staan zo gezellig!!!

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Staan heel gezellig!! Zonde om te gebruiken :)

    BeantwoordenVerwijderen