Pagina's

maandag 10 februari 2014

plaid met gehaakt randje

Vandaag iets wat al op meerdere blogs voorbij gekomen is. Maar vandaag is het mijn plaid en ik ben er best een beetje trots op....


Ik kocht een plaid bij de Wibra voor 2,99 en een mooie gemeleerde bol wol. De plaid was al voorzien van een feston steek, dus ik kon direct beginnen met het omhaken van de plaid met vasten. 


Er kwam vervolgens nog een mooi steekje op de vasten.... Op deze manier groeit de stapel warmte op de bank. 


Staat ook nog eens leuk bij het nieuwe rode stoeltje... 

Er is een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog. 

11 opmerkingen:

  1. Gezellig mooi ... Hennie!
    Een fijne & creatieve week,
    lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kleur garen en de deken heeft nu een mooi vrolijk randje.
    Hoe meer dekens op de bank, hoe minder gevecht om wie onder een dekentje wil liggen :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas wordt er nu nog gevochten om die éne warme plaid... gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Superidee, ik heb ook nog zo een plaid liggen van vroeger met festonsteek aan dus als ik eens veel tijd heb... Ben het nog niet eerder tegengekomen.
    Hoe verloopt het met de verkoop van het stofke, is dat nog niet weg?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het stofje is nog niet weg... Jammer genoeg! Nog een paar dagen. gr. Hennie p.s. de plaid is ook leuk om tussendoor te doen, dus kan wel als projectje erbij.... Telkens een stukje haken.

      Verwijderen
  4. Wat een gezellig randje Hennie!! Leuk idee, had ´m nog niet eerder gezien. ('voordeel' als je niet allemaal dezelfde blogs volgt ;) )
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk! Goed idee, is ook leuk om te maken en als cadeau weg te geven. Ik ga deze zeker onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik was dat idee nog nergens tegengekomen, maar ik vind het superleuk.
    groetjes, Evelyn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee. Ik ga ook snel eens naar zo'n plaid kijken. Je hebt mij wer een idee gegeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Hennie,
    Ik zag dat je volger bent geworden van mijn Blogje, gezelligheid!
    Ik ben nu ook volger van jou blogje ;-)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen