Pagina's

zaterdag 15 februari 2014

post vol post

Ik werd verwend met mooie post, hier alles even op een rijtje:


Deze post kreeg ik van Judith: mooi papier, leuke kaartjes, van alles en nog wat. 


Ook nog een armbandje voor jongste dochter, gemaakt door haar dochter. Lief!!! Wil je weten wat ik opstuurde naar Judith, klik dan hier


Ik won de give-away bij Huis en Haak en vond prachtig gehaakte spulletjes in de brievenbus. 


Kijk eens wat een fleurig stapeltje.... 


Verder ook nog post van Readkapke, ze noemt het een 'kleinigheidje'.... 


Ik kon dat kleinigheidje heel goed gebruiken om de takken in de vaas weer op te fleuren!


Als laatste stuurde Stof with Love mij 2 dekentjes, die bestemd zijn voor de weeskinderen in Zuid-Afrika, voor meer informatie kijk je hier.


Mooi hè??

Allemaal heerlijke post, iedereen heel erg bedankt!! 

De komende week hebben wij vakantie en zal het even wat rustiger zijn op m'n blog.... Fijne week!! 

13 opmerkingen:

  1. Wat een fijne post inderdaad! En heerlijk vooruitzicht zo'n weekje vrij! Geniet ervan, lekker tijd om creatief te zijn of gaan jullie nog weg? Liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We genieten thuis van de vakantie. Manlief is ook een weekje vrij, dus het wordt een echte gezinsweek... gr. Hennie

      Verwijderen
  2. Wat gezellig om mee te genieten van al die mooie post! En wat een lief armbandje van Judith's dochter voor jouw dochter! :-)
    Geniet van jullie vakantie. Wij hebben nog een week school.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om bij jou de brievenbus te openen!! Hier ook heerlijk een weekje vakantie! Geniet er van Hennie!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo wat ben jij verwend!
    Leuk hoor!
    Geniet van de vakantie!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid op je deurmat! Pascale x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie spulletjes allemaal echte verwen post.
    Ik vind je blauwe vaas ook erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke post allemaal! Ontzettend lief!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award, hoe en wat kan je zien op mijn blog http://ikkeismooi.blogspot.nl/2014/02/liebster-blog-award.html

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Via via op je blog terecht gekomen en wat is ie leuk! Je hebt er een volger bij, ben benieuwd naar meer. Piep ook gerust eens bij mij als je zin/tijd hebt.
    Creatieve groet,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, heel gaaf al die leuke post! Geniet ervan...groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen