Pagina's

woensdag 12 februari 2014

update biedingen retro stof

En ja hoor, op de laatste dag toch een bieding binnen!! Ik ben blij, dank je wel! Maar.... 

DE DAG IS NOG NIET VOORBIJ!!!

Je kunt nog steeds bieden op deze mooie lap stof: 


De opbrengst is voor een goed doel, zie voor alle informatie dit bericht: klik

Hoogste bieding op dit moment is 15 euro. Wil je bieden, dan graag je bieding plaatsen bij het berichtje dat je vindt onder bovenstaande link. Je mag ook per mail bieden, ik plaats dan zo snel mogelijk een update van de hoogste bieding op m'n blog. 

Nogmaals: met klein kadootje van mij erbij, verzendkosten zijn voor mijn rekening. 

3 opmerkingen:

  1. Prachtig is ie meis .... alleen is Moos niet handig met stof hihihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je doel prachtig, maar ik heb niets met deze stof, helaas...
    Hoop dat ie genoeg op gaat brengen!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen