Pagina's

woensdag 12 februari 2014

zomaar

...voorjaar in huis. Wat een heerlijke dag vandaag met een blauwe lucht en... zon!!!


Misschien zijn blauwe druifjes zo nog op z'n mooist: in de knop


De blauwe druifjes staan in een oude bakvorm op een tulbandvorm, op een krans van dennenappels. De bakvormen komen beiden uit Frankrijk. 


Ernaast een mooi vaasje van de rommelmarkt met een nepbloemetje erin. Ik vind de vorm van het glas zo mooi!


Ook nog een kleine blaker in hartvorm (gekocht bij de Action). Op deze manier is er weer zomaar een dienblad gevuld met mooie spulletjes (voor weinig....)!

Vandaag is de laatste dag, dat je kunt bieden op de mooie lap stof. Kijk even in dit bericht naar de voorwaarden en wie weet, kan ik de stof naar jou opsturen (met een klein kadootje van mij erbij). 

Er zijn ook weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

7 opmerkingen:

  1. Het ziet er weer heel mooi uit bij jou in huis! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er allemaal prachtig uit meis!
    Heerlijk hè dat voorjaarsgevoel hihihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat blakertje kon ik ook niet laten liggen bij de Action en heb ik ook meegenomen. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee om de bolletjes in een bakblik te doen!
    Fijne avond! Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. superleuk idee om je bolletjes in oude bakvormen te doen!
    leuk!
    groetjes Eshter

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk idee, die blauwe druifjes in bakblik!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er weer allemaal geweldig uit!
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen