Pagina's

maandag 17 maart 2014

cadeautje voor de juf

Onverwachts vierden de juffen van jongste dochter vorige week hun verjaardag. Er werd een bezoekje gebracht aan een speeltuin. Heerlijk natuurlijk!


Er moest nog wel even snel gezorgd worden voor een leuk cadeautje. Ik heb het eigenlijk heel eenvoudig gehouden, gelukkig heb ik hier vlakbij een Hema.... Ik kocht van die mooie bruine notitieboekje en bestempelde deze met een mooie tekst.


Verder deed ik er een rolletje tape bij en sticky bookmarks (allemaal Hema).


Op de labels aan de foliezakjes plakte ik de tekst: hiep hiep hoera. Ik ontdekte dat ik ook nog doorzichtig tape had voor de lettertang!


Als mooi achterkantje deed ik in de foliezakjes een bladzijde uit een oud kinderboekje. Zo zie je maar weer, dat je vrij eenvoudig iets leuks cadeau kan geven.

De stempel is overigens momenteel weer verkrijgbaar bij Atelier Annelies in Alphen aan den Rijn. Er is weer een nieuwe voorraad binnen, helemaal vanuit Amerika!

Er zijn ook weer nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog. 

17 opmerkingen:

  1. Gaaf handmade kado zeg! Die juffen zullen wel blij geweest zijn! Liefs Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi kadootje hoor!! Leuk dat je van weinig zo iets moois kan maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhhh wat een leuk idee en je zegt eenvoudig nou kom er maar op.

    irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt super leuk gedaan door er je eigen draai aan te geven. Zulke boekjes zijn ideaal en kun je er nooit te veel van hebben. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuk kado, de juffen zijn flink in de watten gelegd.Liefs Chantal X

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig leuk gedaan en wat een mooie stempel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuk idee!
    Mijn dochter gaat de basisschool verlaten dit jaar....
    Misschien kan ik hier wat leuks mee maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Jij maakt altijd leuke geschenkjes Hennie! Geweldig hoe jij met een paar simpele dingen zo een mooie dingen maakt!
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij weet het altijd zo leuk aan te pakken ...
    Eenvoudig en met klasse ...
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat ben je toch creatief. Superleuk kadootje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je brengt me op een geweldig idee. Erg leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat breng jij mij op een leuk idee! Ik vind dat cadeautjes wel een beetje low budget moet zijn en volgens mij en dit valt prima in deze categorie.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk en gezellig pakketje heb je gemaakt voor de juffen.
    Zo'n stempel op een boekje.. het ziet er gelijk heel anders uit. Ga ik onthouden...

    En gefeliciteerd met je dochter! Bijzondere mijlpaal 18 jaar.
    Mooi kado heb je gemaakt.

    groeten, Jessica

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Als juf keur ik dit cadeau helemaal goed ;) Wat een geweldig leuk cadeautje!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen