Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

gaatjesboard

De mooie lap stof die eerder te koop stond op mijn blog, is inmiddels verstuurd naar Life is like a pie. Zoals beloofd deed ik er ook een klein kadootje van mij bij. 


Het is een sleutelhanger geworden die ik maakte van gaatjesboard. Voor een betere foto van net zo'n hanger kijk even hier. En nog even van dichtbij:


Ik ben er blij mee, dat ik via het blog iets heb kunnen bijdragen aan dit mooie project (voor info klik hier). Geniet allemaal van het weekend! 

9 opmerkingen:

  1. Leuk dat je de lap stof verkocht hebt voor het goede doel!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, dat de lap stof z'n bestemming gevonden heeft! En wat een originele sleutelhanger!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn dat je een bijdrage hebt kunnen leveren voor een goed doel! Dat maakt je dag altijd weer een beetje bijzonder :-) en dan nog wat leuke extra's erbij maakt iedereen blij.

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat goed dat de stof toch nog een nieuwe eigenaresse heeft gevonden. En super van jou dat je dit hebt gedaan. Fijn weekend. Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat ontzettend leuk dat je op deze manier iets bij kunt dragen
    aan een mooi doel.
    Mooie sleutelhanger ook, goed idee van je.

    Lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. dank je wel voor je gezellige bezoekjes aan mijn blog, wat heb je een leuke dingen gemaakt en dat met het gaatjesboard heeeeeel erg leuk ik heb dat idee nog nooit eerder gezien.
    Goed hoor dat je je inzet voor het goede doel,
    een heel fijn weekend en met veel zonneschijn,
    IrmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Hennie, wat een ontzettend leuk idee met het gaatjesboard! Liefs CinD

    BeantwoordenVerwijderen
  8. leuke idee, altijd weer leuk om een blogje van u te lezen,
    dit is een van de blogs dat ik zo geniet als ik komt

    trouwens, wilt u mijn nieuwe blog een kijkje nemen?
    de andere door cliches moest ik verwijderen

    maar heb weer een journaal gemaakt..
    kijk op me profiel...en kunt u daar terecht

    groetjes...hennie en Gods zegen

    BeantwoordenVerwijderen