Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

gele omslagdoek werd multi-colour

Ik haakte de gele omslagdoek uit het prachtige boek Haken en Kleur, alleen dan wel in multi-colour....


Het is een heerlijke fleurige omslagdoek/sjaal geworden, die helemaal past bij deze tijd van het jaar. Ik gebruikte voor de omslagdoek de Stylecraft Special DK en haakte met haaknaald 5 (hoort eigenlijk met 4). 


De steken op zichzelf vind ik met een dikkere haaknaald wel iets minder, maar je krijgt wel een mooi soepel resultaat. Ook komt het patroon van de doek veel beter uit. 


Dit is zoals ik de omslagdoek het liefste draag en eerlijk waar, raar om van jezelf te zeggen, maar het regent complimenten!

19 opmerkingen:

  1. Een mooie creatie ...
    leuk om te dragen wanneer wat koeler wordt ...
    Nog een fijne dag, liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er gaaf uit! Erg vrolijk ook! Kom maar op zon! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die complimenten zijn terecht. Wat een prachtige omslagdoek!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die complimenten zijn zeker terecht hij is super mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lijkt me heerlijk om te dragen en hij past perfect bij alle nieuwe zomerkleurtjes! Daar ga je nog veel plezier aan beleven!!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Knap hoor dat je dat kunt maken! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is ook heel erg leuk,met die vrolijke kleurtjes!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wow, die is lekker fleurig inderdaad! Perfect voor het voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nee hoor, helemaal niet raar om van jezelf te zeggen. Je mag best trots zijn op jezelf. Hij is mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Je had hem zondag om zag ik, stond je goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi gemaakt, prachtig!!

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. nou van mij ook grootte complimenten ik vind hem super ik zou daar de hele dag mee rond kunnen lopen,

    irmaXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Hennie,

    ik heb je genomineerd voor de Liebster Award, als je het leuk vind om mee te doen, kijk dan even op:
    http://creationindesign.blogspot.nl/2014/03/liebster-award.html

    Liefs CinD

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Hennie, wat een werk heb je weer verzet :-) het is prachtig geworden !! Liefs, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk met al die kleurtjes!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Helemaal goed! Wat een fijne kleurencombi. Zeker al het haakwerk waard!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wauw, die is ├ęcht supermooi! Leuk idee om er een multi-color-sjaal van te maken!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen