Pagina's

zaterdag 22 maart 2014

granny sprei

...is af en ligt zelfs alweer een paar weekjes op het bed van jongste dochter!


Voor deze sprei haakte ik mijn eerste granny squares, begon ook nog eens heel overmoedig gelijk maar aan een groot project.... Ik heb er best wel heel lang over gedaan, zeker 2 jaar. 


Inmiddels ben ik een soort van verslaafd aan haken. En eerlijk is eerlijk, ik vind het bijna jammer dat dit grote project is afgerond. Misschien moet ik gewoon maar weer aan een andere beginnen. Granny squares haken is leuk!!!

17 opmerkingen:

  1. Wow, echt heel gaaf!! Zo'n mooie sprei! De bom.. ben benieuwd wat je volgende grote project gaat worden! Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, wat een werk!!! maar het resultaat is erg mooi, geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is hij mooi zeg, al je werk heeft een prachtig resultaat opgeleverd.
    Haken is inderdaad erg leuk, op naar een nieuw project.

    Mooi weekend en lieve groet, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is wel heel erg mooi geworden!!!
    Enne... granny squares haken?
    Dat kun je nog wel even doen, voor een goed doel zelfs!!
    Haak een granny voor Stichting Ontmoeting!! Op mijn blog kun je er meer over lezen! Het zou fijn zijn als je ook meedeed!
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb het artikel hier liggen, het stond nog op mijn lijstje om een granny te maken. Leuk! gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Heel mooi geworden het sprei!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het sprei mooi geworden!!! Mooi ook dat je de basis wit hebt gedaan dan komen die gekleurde blokken prachtig uit. Wat zal je dochter er lekker onder slapen :-). Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wowww hij is geweldig gaaf zeg!!
    Knap gedaan :)

    Groetjes
    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is prachtig geworden! Echt het werk waard! Ik ben gelijk je blog gaan volgen :-) En bedankt voor jouw reactie op mijn blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is het een prachtige sprei geworden, zulke frisse kleurtjes! Wat kun je dan ver komen in 2 jaar tijd... Ik vind het niet lang hoor! Mag je trots op zijn! Ik haak (bijna) mijn hele leven al, maar heb nog nooit een sprei afgemaakt. Wie weet nu met de CAL... :-) Ik ben meer van de kleine freubeltjes.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk zag, maar hij is dan ook wel heel erg mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt de granny's heel erg mooi aan elkaar gemaakt. Het is een super mooie sprei geworden. Liefs Chantal X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje. Mooi hoor. En idd veel werk!
    Ben zelf nog maar net begonnen met haken en dan met textiel garen.
    Dit is nog wel heel moeilijk denk....:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooi geworden hoor!.
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    fijne dag.
    groetjes, Adriƫnne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een gave sprei is het geworden. Hier kun je zo van genieten als je iedere dag het bed opmaakt.

    BeantwoordenVerwijderen