Pagina's

maandag 24 maart 2014

jarig en knikkerzak

Gisteren was ik jarig (heb net m'n leeftijd even aangepast in mijn profiel.....) en ik kreeg leuke cadeautjes. Geniet maar even mee van een paar dingetjes:


Ik kreeg een slinger met allemaal hartjes, gekocht bij Juffrouw Saartje. Ben je een keer in Gouda, dan moet je deze winkel echt even binnen gaan. Je bent gewaarschuwd, je bezoek duurt waarschijnlijk niet 'even'..... 


En deze is ook leuk, gewoon bij de kringloop gekocht (de kom dan hè), maar hier hou ik van!!


Ik heb een verzameling houten mallen gekregen, o.a. voor deze kleine envelopjes. De mallen zijn besteld bij Buiten de Lijntjes, klik even hier. 


Verder kon ik vandaag nog een nieuw speelgoedje uitproberen: een grote labelpons. Ik verstuurde weer een knikkerzak en een mooi label is dan gemakkelijk gemaakt. 


Het is zo leuk dat er regelmatig nieuwe bestellingen binnen komen. Interesse voor zo'n leuke knikkerzak? Kijk hier maar voor meer informatie. 

Er is weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog

24 opmerkingen:

  1. O nog van harte gefliciteerd!! en wat een gave kado's... Echt heel gaaf allemaal, die pons voor labels!!! ooo die wil ik ook, hoop dat ik hem ooit ergens tegenkom!
    Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nog van <3-e gefeliciteerd!
    Wat een leuke kado's!
    Woon je in Gouda? Dan wonen we namelijk vlakbij elkaar!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik woon niet in Gouda Leonie, maar wel in de omgeving van... gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag en je bent goed in de watten gelegd. X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog van harte gefeliciteerd! Wat een gave cadeaus heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van harte gefeliciteerd! Wat heb je ontzettend mooie kado's gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hip hip hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en wat een leuke geschenkjes! Helemaal jou ding :-)
    Geniet nog van je avond!
    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Wat ben jij lekker verwend zeg!! Leuke knikkerzak; hier is de knikkertijd ook weer aangebroken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nog van Harte Gefeliciteerd!
    Met deze cadeau's kan je voorlopig weer lekker aan de gang:)
    lieve groet,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lieve hennie van harte gefeliciteerd , wat een feest. Ik wens je een mooi en creatief jaar toe....en Gods zegen
    Groetjes renee

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nog van harte proficiat! Jouw dag was geslaagd als ik die kadootjes zie!
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte! Mooi cadeautjes zeg. Kan je lekker lang nagenieten van je verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ohhh!! Gefeliciteerd nog!
    Zo te zien aan de kadootjes heb je een super verjaardag gehad!!
    nog vele (creatieve) en gezonde jaren gewenst :D
    \
    Groetjes

    Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nog van harte gefeliciteerd! En wat ben jij verwend zeg, geniet er maar lekker van. Ik weet zeker dat je het verdient! Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd nog. Mijn favoriet is de hyacinth in de kringloop schaal. Dat vind ik echt een plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd met je verjaardag !!!! en wat een gezellige kadootjes heb je gekregen zeg.
    Liefs Ellen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gefeliciteerd nog! wat een leuke kadootjes heb je gekregen, vooral die pons. Heb zelf vorige week een grote ronde pons gekocht. Kan ik leuke slingers voor jarigen maken en opsturen.Weer wat anders dan een verjaardagskaart, Fijne avond, Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die pons staat ook nog op mijn verlanglijstje... Super leuk om daar slingers mee te maken! gr. Hennie

      Verwijderen
  17. Wat ben je toch heerlijk verwend met al deze creatieve cadeaus.
    Volgens mij moet ik eens een dagje Gouda inplannen :).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Doe dat maar eens, Gouda is leuk!!! gr. Hennie

      Verwijderen
  18. Alsnog van harte gefeliciteerd!! Wat ben je verwend, leuk hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
    En wat ben je lekker verwend, leuke dingen heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Iedereen heel erg bedankt voor de felicitatie's en jullie lieve wensen!! gr. Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Heerlijke kadootjes heb je gekregen, daar wordt je vast helemaal blij van.
    groetjes
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen