Pagina's

woensdag 5 maart 2014

zomaar

...weer een aantal foto's van het dienblad op de eettafel. Soms blijft het blad weken hetzelfde, maar soms verandert het ook bijna wekelijks. 


Niet hele grote veranderingen, maar toch wel iets... 


In de uitverkoop vond ik deze mooie grote pompon voor heel weinig... 


De glazen fles komt van de rommelmarkt en blijft gewoon prachtig door de structuur. 


De emaille schalen vond ik in een set van 4 bij de kringloop en ook de bolletjes komen uit de kringloopwinkel. Deze twee schaaltjes staan in de keuken. 


Even voor de foto de hele set bij elkaar, fleurig geheel toch? Zomaar genieten van spulletjes van de rommelmarkt en/of kringloop...

14 opmerkingen:

  1. Wat gaaf die pompon! En goed gescoord bij de kringloop! Altijd lekker! Groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ha hennie,

    wat leuk zeg, die (bekende...) schaaltjes. supervrolijk!
    gr. pl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk!!!!!!weet je dat ik zooooo happy word van deze kleurtjes en weet je toen ik jaren geleden begon met mijn blog ik bijna de enigste was met kleur alles was wit met naturel ik ben zoooo gelukkig met blogs zoals deze dat begrijp je wel he hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vrolijke & gezellige keuren bij elkaar ...
    Past perfect bij het zonnige weertje ...
    Liefs, Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh, die schalen... móói zijn ze hè?! Wat een treffer om die bij de kringloop te vinden! En die bolletjes garen ook nog...
    Het dienblad heb je trouwens in z'n geheel mooi ingevuld.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooi geheel Hennie, die kleuren en dan die bollen wol...een gelukje uit de kringloop, heerlijk gevoel is dat toch.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk die gekleurde schalen, wat een fijne vondst :)
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik hou van al die kleuren bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jeetje, jij hebt toch het talent om van "niets" zoiets mooi te maken, een geheel.
    Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zeg, met al die kleurtjes!!!!
    Liefs Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lekker vrolijk al die kleurtjes. Gezellig hoekje heb je er zo van gemaakt!

    Die pompons zijn leuk, hè? Kocht er laatst zelfs ook een paar, om boven het witte trappengat wat op te vrolijken. Wordt er elke keer weer blij van als ik er langs loop..

    BeantwoordenVerwijderen