Pagina's

woensdag 19 maart 2014

zomaar

...werd oudste dochter gisteren 18 jaar. Toch een bijzondere leeftijd!


Ik haakte voor haar een kussenhoes. 


Dit was echt mijn project voor haar verjaardag. Ik werkte er aan op de momenten, dat ze niet thuis was. 


Eén keer verstopte ik het haakwerk in de mand met schone was, aangezien ze net binnen kwam lopen. De volgende dag heb ik wel even moeten zoeken naar mijn bollen!! 


Ik naaide er van een leuke stof een hoesje bij en koos voor een eenvoudige sluiting met strikbandjes. Ze was er blij mee!!

Er is weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog. 

20 opmerkingen:

  1. Van harte met je dochter! En een leuk cadeau! Die verrassingen maakt het nog het leukst! Daar heeft mijn moeder ook een handje van. Liefs, Anne-Co

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Van harte nog! 18, dat is een speciale leeftijd! Mooi kussen.. Liefs Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd met je dochter! Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. 18!! Dan mag ze vandaag voor 't eerst naar de stembus!!!! Ik weet nog dat ik dat zelf een hele gewaarwording vond.... Je werd dan toch maar voor 'vol' aangezien, terwijl dat thuis natúúrlijk nog lang niet altijd het geval was!!
    Leuk kussen heb je weer gemaakt!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefeliciteerd! Mooie leeftijd! Dat kussen is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Stijlvol kussentje Hennie! En nog van harte gefeliciteerd met je dochter.
    18..... dat duurt bij mij nog even. Wel bijzonder lijkt me.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. gefeliciteerd, best bijzonder he 18. prachtig hoor dat kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. 18 jaar, volwassen!! Leuk cadeau heb je gemaakt, in het geheim, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gefeliciteerd met je dochter! Leuk in hey geheim een kado haken. Het kussen is erg mooi geworden.Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd en echt een prachtig cadeau,groetjes Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Van harte gefeliciteerd! Wat een mooi cadeau!
    Groetjes, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd met je dochter en inderdaad een mooi cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gefeliciteerd! Mooi gemaakt Hennie, dat zijn de leukste cadeautjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Da's toch weer een mijlpaal he, 18 lentes jong, van harte gefeliciteerd!
    Mooie kleurencombinatie heb je gebruikt voor het kussen en dat hoesje past er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteerd, je hebt echt een mooie hoes gemaakt, leuk zo'n zelfgemaakte verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk kussen voor je dochter,zal ze blij mee zijn een personelijk kadootjes van mams!
    En nog gefeliciteerd! Zelfde dag als mij jarig! bedankt nog voor jou felicitatie!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige hoes! Gefeliciteerd met je dochter.
    groet,
    Christel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Alsnog gefeliciteerd met de verjaardag van je dochter! 18 is inderdaad al een 'mijlpaal'!
    Een mooi persoonlijk geschenk heb je gemaakt en wat spannend dat het bijna ontdekt was!

    Liefs Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nog gefeliciteerd! Mooi kussen heb je gemaakt voor je dochter zeg :-)
    Liefs Marieke

    BeantwoordenVerwijderen