Pagina's

dinsdag 22 april 2014

huisjes

Vorige week maakte ik huisjes van vilt, mooie stofjes, knoopjes en een deken. 



 Zelf vind ik dat de zijkant er zo leuk uitziet met die mooie laagjes. 

  
Ook maakte ik nog een groter formaat huisje. De doily komt uit het boek Molly Makes haken en is gehaakt met haaknaald nummer 1.  


Aan de achterkant kwam weer een stukje van de deken met de mooie frisse kleurtjes. 


De deken vond ik overigens bij een kringloop en dan zie je maar weer, dat je daar leuke dingen van kan maken! 

Er zijn nieuwe volgers, gezellig! Weet je welkom op mijn blog.

20 opmerkingen:

  1. Wat een leuke huisjes! De laagjes maken het inderdaad heel erg leuk!
    De doily is ook prachtig! Mooi!

    Groetjes Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk gemaakt Hennie!! Benieuwd wat je met al die huisjes gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O deze vilten huisjes zijn echt super leuk! Echt gaaf gedaan van een oude deken, soms kun je goed scoren bij de kringloop. Ik ben ook met huisjes bezig! Maar net weer iets anders, fijne dag, groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het huisje met de gehaakte doily vind ik super tof ...
    Fijne woensdag ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoals al je werkjes zien deze huisjes er ook weer parachtig uit Hennie!
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo bij elkaar zien ze er echt super mooi uit!
    Leuk gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind ze prachtig, die met de gehaakte doily is ook zó mooi!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hennie, heel mooi! Maar hoe heb je die knoop zo mooi plat op die doily gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik gebruikte hiervoor een brad. Bij de kleine huisjes zijn wel knoopjes gebruikt. gr. Hennie

      Verwijderen
  9. Wat zijn ze gaaf! Inderdaad de zijkant mag er ook wezen.
    Groetjes,
    Liza

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig!! Vooral die met die doily vind ik erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke huisjes, en wat een gepriegel haken met haaknaald 1, mooi gemaakt.
    X Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt gelijk de zijkant ziet er ook mooi uit, zo met die laagjes. Het lijkt wel Engelse drop met die laagjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Elke keer als ik je huisjes zie (eerst op IG en nu hier), kijk ik er vol bewondering naar. Wat zijn ze mooi! Jij hebt toch altijd zo'n mooie ideeën/creaties!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat creatief!! En haaknaald 1mm....pffft, heb vorige week een aantal applicaties met haaknaald 1,5 mm gehaakt en dat vond ik al een gepriegel!!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super schattige huisjes, leuk gedaan!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuk idee zo met dat vilt. Ik ben wel creatief maar zo ook weer niet. Complimenten voor je blog.
    Groetjes Kirsten

    BeantwoordenVerwijderen