Pagina's

dinsdag 15 april 2014

knikkerzakken

Afgelopen zaterdag mocht ik weer op bestelling knikkerzakken maken! Leuk! Dit keer maakte ik er een meisjes versie bij voor jongste dochter:


Ik gebruikte voor de buitenkant een stevige roze stof, aan de binnenkant kwam een mooi stofje van Stenzo. De knoop komt uit de knopendoos, die ik vond bij de kringloop. Verder een fleurig fluor kleurig koord. 

Voor de jongens maakte ik deze knikkerzakken:


De buitenkant is gemaakt van een stevige stof met camouflageprint, de binnenkant van rood met witte sterren stof. 

Wil je nu ook zo'n leuke knikkerzak bestellen(voor een meisje of jongen)? Ik maak de knikkerzakken voor 6 euro exclusief verzendkosten. Koord, koordstopper en knoop kan wisselen per knikkerzak. Voor verdere info of bestellen kun je me mailen: hennieslingerland@gmail.com 

Er is weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!


14 opmerkingen:

  1. wat een leuke knikkerzakken.
    met knikker heb ik vroeger heel veel gespeeld :)
    liefs sannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ontzettend leuk gedaan! Heb je nou voor Ninke echt geborduurd? Helaas geen kinders hier in de beurt! (Die knikkeren dan ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De naam van Ninke is gestempeld... gr. Hennie

      Verwijderen
  3. Leuk idee die knikkerzakken ...
    Een model voor jongens en meisjes, tof ...
    Fijne Paasdagen ... lieve groetjes Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk gemaakt Hennie! Heb je watervaste inkt gebruikt voor de naam van Ninke? Het zijn toch de stempels van Eline's huis?
    Ze zijn echt superrrrr...hier is de knikkertijd ook weer aangebroken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Klopt, zijn inderdaad de stempels van Eline's huis. Ik gebruik de Stazon inkt, dit blijft goed in de was. gr. Hennie

      Verwijderen
  5. Knappa knikkerzakken Hennie! Het lijkt wel of je zelf een winkeltje hebt want je hebt steeds andere stofjes en materialen, geweldig!
    Groetjes Ann

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik heb ook wel wat voorraad Ann.... gr. Hennie

      Verwijderen
  6. Leuk gemaakt weer!
    Is het eigenlijk weer knikkertijd?

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hier wordt inderdaad weer geknikkerd... gr. Hennie

      Verwijderen
  7. Super leuk zeg,moet ik ook nog maken voor mijn zoontje! ja het is weer knikkertijd!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke zakken en wat leuk dat knikkeren weer helemaal terug is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat zijn ze toch leuk en knikkeren is weer helemaal in op dit moment. Kan je hopelijk flink aan de slag met nieuwe bestellingen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bij ons op het plein wordt er volop geknikkerd, helaas zie ik nog niet zulke mooie knikkerzakken, prachtig en lekker stoer.

    Lieve groetjes, Eefie

    BeantwoordenVerwijderen