Pagina's

maandag 28 april 2014

tas

Al eerder maakte ik voor jongste dochter een tas, zie dit bericht. In dit bericht vind je overigens de link naar een duidelijke tutorial voor het maken van een drawstring backpack

Jongste zoon wilde ook wel zo'n tas, dus werd er ook een jongensversie gemaakt.


Ik gebruikte voor deze tas het rugpand van een blouse, die ooit werd gedragen door jongste zoon. De blouse was voorzien van een mooie stoere print en dat is dan toch weer leuk opnieuw te gebruiken.


De achterkant van de tas maakte ik van een stof met camouflageprint. 


Ik kocht er nog een sterrenstof van Stenzo bij. Met het fluor koord heb je dan gewoon een stoere tas!


Deze twee weken hebben de kinderen schoolvakantie en zal het dus wat rustiger zijn op mijn blog.  Je kunt me wel terugvinden op Instagram, want ik probeer toch wel in de vrije momentjes creatief bezig te zijn!

Er is weer een nieuwe volger, gezellig! Weet je welkom op mijn blog!

7 opmerkingen:

  1. Super stoer! Tot snel ;-)
    groetjes Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super gedaan en echt stoer!
    Wat een geluk zeg 2 weken vakantie.
    Geniet er maar van!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een echte stoere tas, leuk om een blouse te recyclen!
    Fijne vakantie ;-))
    Liefs Chantal X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een goed idee om een oude blouse te gebruiken, de tas is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke tas. Een creatieve combinatie van stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. kijk zo doe je dat ! en vele malen leuker dan een kant en klaar gekochte tas.
    Uniek, :-) super gedaan !! xxx

    BeantwoordenVerwijderen