Pagina's

vrijdag 11 april 2014

vlaggenlijn

Alweer heb ik plezier gehad van de mallen van Buiten de Lijntjes . Voor een lieve vriendin en haar klas maakte ik deze vlaggenlijn. Verzonnen door vriendin overigens...


Samen met vriendin hebben we eerst alle vlaggen getekend en gesneden. Dan is zo'n houten mal echt reuze handig.
 
Vervolgens hebben alle kinderen uit de klas een vlaggetje versierd met textielstiften. Bij de meester was nl. een lieve baby geboren....


Vriendin en ik hebben de vlaggen in een soort klein productielijntje aan elkaar gestikt. Zij zette de vlaggen met spelden aan elkaar vast en ik zat achter de naaimachine. Op die manier ging het lekker vlot.


Daarna heb ik het randje er langs gestikt, heel veel meters.... De slinger is ruim 5,5 meter lang geworden!!


En nu maar hopen, dat de meester blij is met deze vlaggenlijn!

16 opmerkingen:

  1. Wat een werk Hennie! Maar wel een heel persoonlijk cadeau.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat wordt vast goed ontvangen!!
    Wat een leuk idee!!
    Ga ik in mijn achterhoofd opslaan.... Oei... dat achterhoofd wordt wel erg bultig bedenk ik me nu.... ;-)
    Wat een samenwerking trouwens! Maar dan schiet het ook lekker op hè.

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig zo met z'n tweetjes aan een project werken en wat leuk voor die kindjes dat ze op de vlaggetjes mochten tekenen! Weer een mooi resultaat!
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk geworden die slinger!! Groetjes Lisanne
    draad en praat...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super idee! Leuk dat de kinderen er iets op hebben getekend. De meester zal vast heel blij zijn met zo'n mooi persoonlijk kado!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke vlaggenlijn ;-) X Chantal
    Ps: ben inmiddels bij de Zeeman geweest en heb daar een pakketje fleurige theedoeken gekocht ;-);-);-) helemaal blij mee

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat tof! De meester is er vast heel erg blij mee (en anders zijn vrouw wel :))
    Fijn weekend! Liefs, Clarieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik weet wel zeker dat de meester daar blij mee is, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als de meester daar niet blij van wordt….. Wat een geweldig mooie vlaggenlijn. Supernetjes gedaan zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een werk maar wat is dat ontzettend leuk geworden, daar hebben ze jaren plezier van. Pascale X

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Echt gaaf! Ik ben dol op vlaggen van stof,lieve groet Musje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh, wat weer een leuk idee. Goed om te onthouden. erg leuk. Bij de jongste is de juf zwanger, dus wie weet .............
    Lieve bloggroetjes Pétra.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat super leuk voor de meester!
    Geweldig wat een produktie!
    groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een ontzettend mooie vlaggenlijn! Je zou het maar krijgen,echt een pracht (kraam)cadeau. Even een antwoord op je vraag,de Ottobre valt iid anders (bij mij beter) van maat als bijv.de Knip. Gewoon even opmeten voor je begint.Groet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat gezellig om zo samen te werken! En een vrolijke vlaggetjeslijn is het geworden. Ik zie er zelfs nog een stofje tussen wat ik zelf ook heb in blauw, heb ik al héél lang. Ik heb een kartonnen mal voor vlaggetjes, een houten lijkt mij ook handig.
    Meester is er vast blij mee!
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen